مشکلی با منصوریان ندارم

برهانی: جدایی من از استقلال فوتبالی نبود

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۴:۵۳
کد خبر: ۴۱۶۹۸۵
برهانی: جدایی من از استقلال فوتبالی نبود
بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال گفت: در سه سال اخیر فوتبال بازی نکردم و دنبال مقصر هم نیستم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آرش برهانی درخصوص جدایی خود از تیم استقلال و قرار گرفتن در لیست خروجی این تیم گفت: جدایی از استقلال سخت است ولی قبول دارم هر آمدنی رفتنی دارد و این یک اتفاق عادی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در لیست خروجی تعجب نکردی، عنوان کرد: نه تعجب نکردم. چون یک پیش زمینه از نیم فصل گذشته داشتم و عادتم دادند. من از همان زمان دیدم که یکسری افراد فعالیت هایی داشتند و برایم تعجب آور نبود.خدا را شکر در این تیم توانستم لحظات شادی را برای هواداران استقلال درست کنم. متاسفانه در سه سال آخر کم بازی کردم و جدایی من فوتبالی نبود. حتی موقعیت هایی که خلق می کردم یا این گل هایی که زده ام را یک نکته مثبت می دانم. خدا را شکر که اندکی مثبت بوده ام.

برهانی درباره روابط خود با منصوریان یادآور شد: مشکلی با منصوریان ندارم و دنبال مقصر نیستم. این دوره نبود شاید دوره دیگری باید از استقلال می رفتم و از این بابت ناراحت نیستم.

وی درخصوص فصل آینده گفت: امیدارم که بتوانم جایی بروم و فوتبال بازی کنم. من ۳۳ ساله هستم و به نظرم سن یک عدد است. در همین لیگ ما عنایتی با این سن و سال خوب کار می کند و نشان داده که آمادگی بدنی می تواند کمک کننده باشد.

برهانی ضمن تشکر از هواداران و بازیکنان استقلال تاکید کرد: استفاده از بازیکنان باتجربه هم شرایط خاص خودش را دارد. نه اینکه هر دو ماه یکبار چند دقیقه به میدان فرستاده شود. ما در پاس از یاران جوان و باتجربه به خوبی استفاده کرده بودیم و نتایج آن را هم دیدیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز