بهروان: باشگاه‌ها و تیم ملی باید تعامل داشته باشند

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۶:۱۵
کد خبر: ۴۱۷۳۱۱
بهروان: باشگاه‌ها و تیم ملی باید تعامل داشته باشند
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تیم ملی سال سختی را پیش رو دارد و باید باشگاه‌ها با تیم ملی تعامل داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا بهروان در مورد چالش باشگاه‌ها و تیم ملی برای در اختیار گرفتن بازیکنان ملی پوش در فصل آماده سازی، گفت:  تیم ملی سال سختی را پیش رو دارد و مسابقات مهم و حساسی در مقدماتی جام جهانی پیش رو دارند. از سویی دیگر باید به باشگاه‌ها حق داد. آنها برای بازیکنانشان هزینه می‌کنند و می‌خواهند این بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار داشته باشند.

رئیس کمیته مسابقات ادامه داد: باشگاه‌ها در فصل آماده سازی نیاز به بازیکنان خود دارند اما باید یک نکته مهم را در نظر گرفت اینکه تمامی فعالیت باشگاه‌ها، فدراسیون و سازمان لیگ در نهایت به خاطر این است که تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.  بنابراین باشگاه ها باید به تیم ملی کمک کنند. بهترین راه این است که مدیران باشگاه‌ها با مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم ملی و مربیان باشگاهی با یکدیگر نشستی داشته باشند و باشگاه ها با تیم ملی به تعامل برسند.

بهروان با اشاره به تعطیلی فوتبال باشگاهی در قطر گفت: روز 11 شهریور در مقدماتی جام جهانی باید به مصاف تیم ملی قطر برویم. مسئولان فوتبال قطر مسابقات باشگاهی خود را تعطیل کرده‌اند تا ملی پوشان این کشور به اردو بروند و به زودی هم اردوی تیم ملی قطر آغاز می‌شود اما ما نمی‌خواهیم  فوتبال باشگاهی‌مان را تعطیل کنیم و همه باشگاه‌ها را به خاطر تیم ملی به تعطیلی بکشانیم. ضمن اینکه لیگ قطر 12 تیمی است و این کشور در این فصل هم دو تیم دیگر را از لیگ برتر خود کم کرد ولی  ما نمی‌خواهیم  تعداد بازی‌های فوتبال باشگاهی‌مان  کم شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به وضعیت تیم ملی گفت: کی روش هم بحث‌های فنی و کارشناسی خود را دارد. بنابراین باشگاه‌ها نباید بازیکنان را به خاطر حضور در تیم ملی جریمه کنند. بازیکنان مثل سربازی هستند که برای تیم ملی کشورشان خدمت می‌کنند. بازیکنان ملی‌پوش می‌خواهند در اردوی تیم ملی حاضر شوند و برای کشورشان بجنگند و باشگاه ها نیز باید این مساله را با سعه صدر بیشتر قبول کنند و بهترین راه برای کمک به فوتبال ملی و باشگاهی تعامل است.

نظر شما