بعد از نایب قهرمانی تورنمنت برزیل؛

تمرینات تیم ملی فوتبال پنج نفره پیگیری می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۵:۴۴
کد خبر: ۴۱۷۳۲۵
تمرینات تیم ملی فوتبال پنج نفره پیگیری می‌شود
برای برگزاری این مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال پنج نفره از ۱۰ بازیکن همراه با سه دروازه‌بان دعوت شده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی فوتبال پنج نفره که هفته گذشته با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در تورنمنت بین المللی برزیل پایان داد از چهارشنبه دور جدید تمریناتش برای حضور در بازی های پارالمپیک را از سر می گیرد.

برای برگزاری این مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال پنج نفره که هشتمین اردوی این تیم در راه آماده سازی حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک به حساب می‌آید از ۱۰ بازیکن همراه با سه دروازه‌بان دعوت شده است.

اسامی دعوت شدگان به اردوی هشتم تیم ملی فوتبال پنج نفره به شرح زیر است:

بازیکنان: حسین رجب‌پور، محمد حیدری (خوزستان)، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی‌نسب (کرمان)، احمدرضا شاه‌حسینی، حجت‌الله مزارعی و رسول باصری (فارس)، امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی‌اصغر (آذربایجان شرقی)، کامبیر محکم (خراسان رضوی)

دروازه بانان: میثم شجاعیان (فارس)، مرتضی رمضانی (گیلان)، اکبر شوشتری (مرکزی)

اردونشینان تیم ملی فوتبال پنج نفره از سه شنبه در محل اردوی خود در ساری مستقر می شوند تا از روز چهارشنبه زیر نظر جواد فلفلی به عنوان سرمربی همراه با ایمان فرحبخش، امیر حمزه زارع و محمدرضا شاددل (مربیان) تمریناتشان را پیگیری کنند.

در این اردو که تا دوم تیرماه ادامه خواهد داشت، سعید ناهیدی به عنوان سرپرست اردونشینان و اعضای کادر فنی را همراهی می کند.

بر اساس گروهبندی انجام شده برای مسابقات فوتبال پنج نفره بازی های پارالمپیک ریو، تیم ملی ایران در گروه اول این بازی ها با تیم های برزیل، مراکش و ترکیه دیدار خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران که قهرمانی بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی را کارنامه دارد، شهریورماه سال گذشته از حضور در مسابقات آسیایی ژاپن برای دومین بار سهمیه بازی های پارالمپیک را به دست آورد. این تیم در راه آماده سازی حضور در این بازی ها در تورنمنت بین المللی برزیل شرکت کرد و موفق شد با مجموع دو برد مقابل مکزیک و آرژانتین، دو باخت مقابل تیم اول برزیل و یک تساوی مقابل ژاپن در میان هفت تیم دیگر شرکت کننده در این رقابت ها به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز