بازدید معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی آمادگی بدمینتون بانوان؛

شهریان: فدراسیون بدمینتون برنامه محور است

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۴:۲۱
کد خبر: ۴۱۷۳۳۴
شهریان: فدراسیون بدمینتون برنامه محور است
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه محوری یکی از اصلی‌ترین کارهای پایه ای است که فدراسیون بدمینتون به خوبی انجام می دهد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رباب شهریان معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به همراه همسر دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز سه شنبه 25 خرداد ماه جاری در فدراسیون بدمینتون از کمپ تمرینی تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختران این رشته بازدید به عمل آورد.

شهریان در این دیدار اظهار داشت: فدراسیون بدمینتون یکی از فدراسیون های فعال در بخش ورزش بانوان است که عملکرد بسیار مطلوب و عالی دارد. فریبا مددی نایب رئیس بانوان این فدراسیون در این بخش بسیار پرکار و فعال و حضور وی بسیار ثمر بخش بوده است.

معاون وزارت ورزش و جوانان در ادامه افزود: با فرصتی که وزارت ورزش و جوانان در اختیار بانوان قرار داده است باعث شده که بانوان با تلاش و کوشش خود جواب اعتماد وزارت ورزش و جوانان را به نحو مطلوبی بدهند.

شهریان در ادامه گفت: برنامه محوری یکی از اصلی ترین کارهای پایه ای است که فدراسیون بدمینتون این کار را به خوبی انجام می دهد. با توجه به حضور نیروهای متخصص و با درایتی که در این فدراسیون وجود دارد، آینده روشنی را بیش بینی می کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: برگزاری مسابقات بین المللی فجر یکی از شاخص ترین رقابت های بین المللی است که با مدیریت خوب مسئولان این فدراسیون به نحو مطلوبی برگزار می شود.

سپس محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن تشکر و قدردانی از حضور همسر دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان و شهریان معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در این فدراسیون و بازدید از محل تمرینی ملی پوشان نوجوان و جوان دختران بدمینتون ایران اظهار داشت: این بازدیدها انگیزه بسیار بالایی را برای بدمینتون بازان نوجوان و جوان دختران کشورمان فراهم ساخته است.

وی گفت: این بازیکنان در آینده نزدیک با درخشش خود در میادین بین المللی و آسیایی جواب اعتماد مسئولان ورزش کشور را خواهند داد.

رئیس فدراسیون بدمینتون در ادامه اظهار داشت: اگر ثریا آقایی دچار آسیب دیدگی نمی شد، اولین المپیکی بدمینتون بانوان ایران در بازی های المپیک 2016 ریو بود. تلاش می کنیم تا در بازی های المپیک 2020 با برنامه ریزی و اجرای آن شاهد حضور یک بانوی ملی پوش در بدمینتون باشیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: از زمان حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان در راس ورزش کشور و نگاه ویژه وی، ورزش ایران بسیار متحول شده است. ارتباط با مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای ما که در حیطه ورزش هستیم بسیار مطلوب است.

سپس همسر دکتر گودرزی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت فدراسیون بدمینتون و توجه مسئولان این فدراسیون به بخش بانوان اظهار داشت: این شرایط می تواند تحول بزرگی را در بخش ورزش بانوان فراهم آورد.

وی با ابراز خرسندی از ارتقا ورزش بانوان بخصوص رشته بدمینتون گفت: امیدورام با درایتی که در مسئولان این فدراسیون وجود دارد، ورزشکاران این رشته بخصوص بخش بانوان بتوانند با درخشش خود در میادین آسیایی و بین المللی به موفقیت و کسب مقام دست یابند.

در ادامه این دیدار فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون ضمن قدردانی از این حضور، اظهار داشت: حضور شما عزیزان در محل کمپ و بازدید از اردوی آمادگی ملی پوشان بدمینتون دختران این رشته انگیزه بسیار بالایی را در آنان ایجاد خواهد کرد.

مددی همچنین از توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد و خاطر نشان ساخت : این فدراسیون در بخش استعدادیابی نگاه ویژه ای دارد و خوشبختانه ملی پوشان حاضر در این اردو از همین بخش هستند که خود را برای حضوری قدرتمند در میادین بین المللی آماده می کنند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون در ادامه گفت: امیدوارم با توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان در بخش بانوان بتوانیم در بازی های آسیایی 2018 اندونزی در بخش بانوان این رشته نماینده ای داشته باشیم.

سپس رباب شهریان و همسر دکتر گودرزی در محل کمپ تمرینی تیم های ملی دختران نوجوان و جوان حضور یافته و از نزدیک با ملی پوشان به گفتگو پرداختند و از تمرینات و برنامه های آماده سازی آنان بازدید به عمل آوردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز