پس از قهرمانی در رقابت های جام جهانی آمریکا؛

اعضای تیم ملی کشتی آزاد به کشور بازگشتند

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۸:۰۹:۰۹
کد خبر: ۴۱۷۶۰۸
اعضای تیم ملی کشتی آزاد به کشور بازگشتند
اعضای تیم ملی کشتی آزاد پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2016، بامداد امروز به کشور بازگشتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اعضای تیم ملی کشتی آزاد، پس از کسب قهرمانی در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد که روزهای 22 و 23 خردادماه در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد، ساعت 4 بامداد امروز (چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند.

در مراسم استقبال از ملی پوشان آزادکار، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، مسئولان بانک پاسارگاد، مسئولان فدراسیون کشتی، گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان تهران، حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و ثمربخش ریس هیات کشتی مازندران جمعی از پیشکسوتان کشتی و مردم علاقمند به ورزش ملی حضور داشتند.

آزادکاران ایران در این رقابتها توانستند سومین قهرمانی متوالی در خاک آمریکا، پنجمین قهرمانی پیاپی در جام جهانی کشتی آزاد و هفتمین قهرمانی در طول تاریخ برگزاری این مسابقات را کسب کنند.

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2016 آمریکا با حضور 8 تیم برتر جهان از جمله آذربایجان، هند، آمریکا، گرجستان، ترکیه، مغولستان، روسیه و ایران در دو گروه 4 تیمی برگزار شد و تیم ایران با شکست تیم های آذربایجان، هند، آمریکا و روسیه به مقام قهرمانی رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز