ظرفیت‌های تشویقی و انگیزشی را افزایش داده‌ایم

هاشمی: کشتی از مجموعه‌های موفق ورزش کشور بوده است

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۱:۴۲
کد خبر: ۴۱۷۷۰۲
هاشمی: کشتی از مجموعه‌های موفق ورزش کشور بوده است
رییس کمیته ملی المپیک گفت: در این دوره عوامل و ظرفیت‌های تشویقی و انگیزشی نسبت به تمامی ادوار گذشته را به مراتب افزایش داده‌ایم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از کسب پنجمین جام قهرمانی متوالی مسابقات جام جهانی که در لس آنجلس آمریکا برگزار شد، صبح امرز با استقبال کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به کشور بازگشت.

هاشمی که طی دو سال گذشته در تمامی مراسم های استقبال و ورود ورزشکاران بخصوص ملی پوشانی که موفق به کسب سهمیه شدند، حضور داشت در خصوص عملکرد آزادکاران کشورمان در جام جهانی اظهار داشت: این کمترین کاری است که می توان برای ملی پوشان انجام داد. احساس می کنم با این حرکت می توان به تک تک این عزیزان افتخارآفرین اعلام کرد که زحمات و از جان گذشتگی شان دیده می شود و برای آن ارزش قائلیم.

وی ادامه داد: اعضای تیم ملی کشتی آزاد با بدن‌هایی خسته از مصافت طولانی ایران تا آمریکا عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند در آستانه بزرگترین رویداد ورزشی یعنی المپیک ٢٠١٦ ریو، آمادگی، انگیزه و غیرت مثال زدنی خود را به رخ حریفان بکشند.

هاشمی با اشاره به موفقیت فرنگی کاران کشورمان در جام جهانی شیراز اظهار داشت: مجموعه کشتی همیشه جزو مجموعه های موفق ورزش کشور بوده که طی چند سال اخیر با مدیریت خوب رسول خادم توانسته به نظم و انسجام خوبی نیز دست یاید. حضور محمد بنا و کادر زحمت کش او نیز باعث شده تا همگان به موفقیت و تکرار قهرمانی تیم کشتی فرنگی در کنار آزادکاران با انگیزه امیدوارتر شوند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه با ابراز امیدواری برای موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای المپیک ٢٠١٦ خاطر نشان کرد: در این دوره عوامل و ظرفیت‌های تشویقی و انگیزشی نسبت به تمامی ادوار گذشته را به مراتب افزایش داده ایم که می توان به افزایش پاداش کسب سهمیه، پاداش نقدی قهرمانی و مدال آوری، ایجاد تقاهم نامه با کفش ملی جهت اهدا کفش طلا، بیمه ایران جهت ایجاد بیمه عمر و بازنشستگی، فروشگاه رفاه جهت ارائه پاداش، خودروسازی چری جهت اعطای خودرو به مدال آوران و استخدام قهرمانان در کمیته و مجموعه های دیگر اشاره کرد.

وی در پایان گفت: گرچه قهرمانان کشورمان هدفشان شادی دل مردم میهن عزیزمان است اما تمامی این موارد نیز مهیا شده تا با تمام انگیزه روبروی حریفان قدرتمند و سرسخت خود حضور یافته و به بهترین عناوین دست یابند. به موفقیت کاروان بسیار امیدوارم و مطئنم با توکل بخدا و دعای خیر مردم، کاروان امام رضا(ع) کاروانی موفق خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز