آغاز تمرینات ملی پوشان جوان والیبال دختر در باکو

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۵:۰۵
کد خبر: ۴۱۷۸۹۴
تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران تمرینات پانزدهمین اردوی آمادگی خود را از صبح امروز در باکو مرکز جمهوری آذربایجان آغاز کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پانزدهمین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان دختر برون مرزی است و تمرینات آن از صبح امروز در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شد.نخستین تمرین تیم ملی والیبال جوانان دختر در سالن ورزشی باشگاه آذر ریل آذربایجان برگزار شد که از ساعت 9 آغاز و به مدت سه ساعت ادامه خواهد داشت.

شاگردان فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال جوانان دختر در این نوبت تمرینی در دو گروه و هر گروه یک ساعت و نیم برنامه وزنه و تمرین توپی شامل سرویس و دریافت خواهند داشت.ملی پوشان جوان کشورمان عصر امروز (چهارشنبه) در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف تیم ملی جوانان جمهوری آذربایجان خواهند رفت.

اردوی برون مرزی تیم والیبال جوانان تا یکم تیرماه در باکو پیگیری خواهد شد و مریم موسوی، زهرا بلاغی، سوگند سلیم، مائده محمدی، زهرا قنواتی، محدثه مشتاقی، فاطمه عنایت، هانیه براتی، سارا نظری، زهرا باقری، سوگند حق پرست، نگین شیرتری، مونا آشفته، معصومه اسماعیلی، فاطمه سلگی و حنانه کرمی 16 بازیکن اعزامی به این اردو هستند.

فریبا صادقی به عنوان سرمربی، پریسا بحرینی نژاد (مربی)، اکرم حبیب لوی شندی (فیزیوتراب)، عفت نصری نظرآبادی (مربی بدنساز) و ملوک شریف زاده به عنوان سرپرست بازیکنان را در این اردو همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال جوانان دختر خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا که از دوم تا دهم مردادماه امسال به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده می کند.در دور مقدماتی این رقابت ها 15 تیم شرکت دارند که تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم های ژاپن، هند و ماکائو همگروه است.

نظر شما