روسیه ۱- ۲ اسلواکی؛

قدرت تزارها به اسلواکی نرسید

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۸:۳۱:۲۶
کد خبر: ۴۱۸۰۹۱
قدرت تزارها به اسلواکی نرسید
تیم اسلواکی در ادامه رقابت های خود توانست با نتیجه 2 بر یک برابر روسیه به پیروزی برسد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه رقابت های جام ملتهای اروپا از ساعت 17:30 دقیقه دو تیم روسیه و اسلواکی در استادیوم پیر موروا در شهر لیل به مصاف هم رفتند که در نهایت اسلواکی با نتیجه 2 بر یک برابر روسیه به برتری رسید.

تیم ملی فوتبال روسیه با توجه به کسب تساوی برابر انگلیس به پیروزی در این بازی می‌اندیشید و البته در میدان عمل هم این انگیزه بالا و عظش پیروزی را به نمایش گذاشت. حملات زیاد بازیکنان روسیه روی دروازه اسلواکی لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کرد اما این اسلواکی بود که موفق شد در دقیقه 32 توسط ولادیمیر ویس به گل برسد. این گل زده بر خلاف جریان بازی به ثمر رسید.

پس از این گل روسیه تلاش زیادی کرد تا با شکست روانه رختکن نشود اما هر چه زد بر در بسته خورد، اسلواکی هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و هرگز در لاک دفاعی فرو نرفت.

هواداران روسیه در سکوت فرو رفته و با دلهره تماشاچی ناکامی تیم ملی فوتبال کشورشان بودند، این شکست برای فضای احساسی پیش آمده در فوتبال روسیه هرگز مناسب نبود.

اسلواکی نه تنها به پیروزی ناپلئونی خود بسنده نکرد بلکه گل دوم را هم توسط مارک همشیک به ثمر رساند. روسیه با دو گل خورده راهی رختکن شد و دل به نیمه دوم بست.

در نیمه دوم دو ویژگی مهم از دو تیم به چشم می خورد، اسلواکی آمده بود که همچنان مقتدرانه میدانه میدان را کنترل کند و البته گل نخورد و روسیه آمده بود تا به هر قیمتی با پیروزی از این میدان خارج شود.

حملات روس‌ها بوی جبران شکست نمی‌داد و اتفاقا اسلواکی چهره تیمی را نداشت که برای حفظ گل زده خود چشم به گذر زمان داشته باشد، اسلواکی خوب حمله می‌کرد و حتی شانس زدن گل‌های بیشتر هم داشت.

روسیه برای نیمه دوم خود با دو تعویض وارد میدان شد، گلوشاوک به جای نوستادر و ماماوف به جای گولوین وارد میدان شدند و مشخص بود که سرمربی مضطرب و بحران زده روسیه از بازگشت ناامیدانه به وطن و روبرو شدن با پوتین وحشت داشته و دارد.

جان دوریسا در دقایق ابتدایی نیمه دوم به خاطر خطای عجیب و خشن روی مهاجم روسیه کارت زرد دریافت کرد.

روسیه هر چه می‌زد بر در بسته می‌خورد و اسلواکی دفاعی منطقی و حساب شده را در دستور کار خود داشت، پرس تک‌تک بازیکنان روسیه کار ساده ای نبود اما دوندگی اسلواکی یکی از برگ برنده‌های این تیم محسوب می‌شد.

روسیه تلاش زیادی کرد تا به گل برسد، بالاخره این گلوشاکوف تعویض شده برای نیمه دوم بود که توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند، او در دقیقه 80 دروازه اسلواکی را باز کرد.

روس‌ها در دقایق پایانی بازی برای جبران گل دوم خورده خود نیز امیدوار بودند و حملات زیادی را روی دروازه حریف تنظیم کردند.

روسیه فرصت‌های خود را یکی پس از دیگری از دست می‌داد و دقایق به سود اسلواکی با سرعت به سمت خط پایان حرکت می‌کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز