لیگ جهانی والیبال؛

رزنده: FIVB هر کاری دوست دارد، انجام می دهد/ از تلاش بازیکنان ایران لذت بردم

۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۸:۰۱:۳۷
کد خبر: ۴۱۸۵۲۳
رزنده: FIVB هر کاری دوست دارد، انجام می دهد/ از تلاش بازیکنان ایران لذت بردم
سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: تغییرات فرمول مسابقات لیگ جهانی کار را سخت کرده و نمی توانم از روند بازی سر دربیاورم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برناردو رزنده بعد از پیروزی سه بر صفر خانگی شاگردانش در نشست خبری گفت: هر سه ست بازی خوبی داشتیم. به اعتقاد من هر دو تیم دچار فراز و نشیب های زیادی شدند اما قسمت جالبش این بود که بازیکنان جوان ایرانی خیلی خوب بازی  کردند و من از بازی آنان لذت بردم.

وی تصریح کرد: بازیکنان برزیل هم با دل و جان بازی کردند. دفاع های خوبی را در زمین از برزیل دیدید و پاس های زیرکانه ای را رد و بدل کردند. ست سوم افت کردیم و در عوض ایران کمی بال و پر گرفت. شروع خوبی بود. پنجاه و دو روز به سختی تمرین کردیم و برای مسابقات المپیک خود را آماده کردیم. امیدواریم که بتوانیم در المپیک ریو هم مدال کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل درمورد تغییراتی که فرمول لیگ جهانی داشته است و شرایط جدید مسابقات افزود: خوب امسال فرمول مسابقات تغییر کرد. این تغییرات کار را سخت می کند و نمی توان از روند بازی سر درآورد. FIVB هم هر کاری که دوست دارد می کند. اگر بخواهد روسیه بماند، کاری می کند که بماند.

وی تاکید کرد: با این حال لیگ جهانی آوردگاه خوبی است. خیلی خوب است که ما به ایران می رویم و در آنجا بازی می کنیم و ایران هم به برزیل می آید و این رفت و برگشت ها به سود والیبال است. دیدن ایرانی ها و طرفداران ایرانی در میان برزیلی ها خیلی خوب است. ولی به هر حال لازم است فرمول تقریباً یکسانی را اعمال کنند تا مردم سردرگم نشوند و بتوانند به خوبی مسابقات را پیگیری کنند. این مسابقات آمادگی خوبی برای مسابقات المپیک نیز به شمار می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز