نجمه خدمتی در گفتگو با برنا:

همت بانوان باعث رکوردشکنی در کسب سهمیه شد/ با انگیزه زیادی به ریو خواهم رفت

۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۹:۴۵:۲۲
کد خبر: ۴۱۸۵۴۹
همت بانوان باعث رکوردشکنی در کسب سهمیه شد/ با انگیزه زیادی به ریو خواهم رفت
ملی‌پوش تیراندازی ایران گفت: در تیراندازی 4 سهمیه را بانوان کسب کرده اند که از این رو نمایش بسیار قابل قبولی بوده است و امیدوارم که در المپیک نیز این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نجمه خدمتی، بانوی المپیکی تیم ملی تیرانداری درخصوص حمایت از ورزشکاران المپیکی در آستانه بازی‌های ریو صحبت کرد.

خدمتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، با اشاره به جلسه معاون اول رییس‌جمهور با ورزشکاران المپیکی اظهار داشت: این جلسات باعث روحیه و دلگرمی ورزشکاران خواهد شد. اگر می‌گوییم حمایت، منظور فقط حمایت مالی نیست و همین‌که مسئولین به یاد ورزشکاران هستند باعث خواهد شد که انگیزه مضاعفی برای المپیک داشته باشیم.

وی درخصوص رکوردشکنی بانوان در گرفتن سهمیه المپیک تصریح کرد: نسبت به سالیان گذشته بانوان بیشتر به ورزش روی آورده‌اند و همت بانوان افزایش داشته است و همین امر باعث شده که ورزش بانوان نیز همپای آقایان رشد کند. در تیراندازی 4 سهمیه را بانوان کسب کرده اند که از این رو نمایش بسیار قابل قبولی بوده است و امیدوارم که در المپیک نیز این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

بانوی المپیکی ایران در پاسخ به این سوال که در المپیک چه نتیجه‌ای را بدست خواهد آورد، خاطرنشان کرد: تمرینات بسیار زیادی را انجام داده‌ام و با انگیزه زیادی به ریو خواهم رفت که بهترین نمایش را داشته باشم و دست پر به ایران برگردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز