لیگ جهانی والیبال؛

لوزانو: مقابل آمریکا بهتر از برزیل ظاهر شدیم/ داوری‌ها از سطحی که ما انتظار داشتیم پایین‌تر هستند

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۹:۰۹
کد خبر: ۴۱۸۷۹۷
لوزانو: مقابل آمریکا بهتر از برزیل ظاهر شدیم/ داوری‌ها از سطحی که ما انتظار داشتیم پایین‌تر هستند
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در دیدار مقابل آمریکا از بازی اول بهتر بودیم و از اینکه بازی کردیم و جنگیدیم از بازیکنانم راضی هستم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از سری مسابقات لیگ جهانی مقابل آمریکا قهرمان جام جهانی سه بر یک مغلوب شد.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از این دیدار حساس و نزدیک اظهار داشت: امروز فکر می کنم نسبت به بازی دیروز بازی کاملا متفاوتی بود به جز ست دوم که بد بازی کردیم بقیه ست ها نزدیک بود و توانستیم پا به پای حریف بازی کنیم. نه من و نه دیگر بازیکنان از باخت خوششان نمی آید به خصوص در مقابل تیمی مثل آمریکا. اما به جز این مورد می توان بازی امروز را یک گام به جلو دید. فکر می کنم از بازی دیروز خیلی بهتر شدیم چه از لحاظ تاکتیکی چه از لحاظ روحی. به طور کلی خیلی از بازی گذشته بهتر بودیم. فقط باید گفت در آخر ست ها باید بهتر کار می کردیم و تمرکز خود را حفظ کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم.

وی در ادامه افزود: باید دقت کنیم در پایان ست ها دقت و تمرکز بیشتری داشته باشیم تمامی پارامتر ها باید با دقت عمل کنیم. در ژاپن هم در 3 بازی در امتیازات حساس موفق شدیم پیروز شویم و تیم هایی که آنجا بودند تیم هایی مثل لهستان و فرانسه بودند که تیم های تراز اولی بودند. اما آنجا توانستیم آخر ست ها را برای خودمان کنیم. باید سعی کنیم روی این مساله تمرکز بیشتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد داوری این دیدار اظهار داشت: داورهایی که اینجا هستند از سطحی که ما انتظار داشتیم پایین تر هستند اما نمی توانیم بگوییم حتما به سمت تیم مقابل بودند و اگر اشتباهی داشتند یکی برای ما بود و یکی برای تیم مقابل. اما در امتیازات پایانی بازی یک ویدئوچک میلیمتری می توانست نتیجه را به نفع ما کند اما نشد و نمی شود گفت که داوری زیاد تاثیری بر نتیجه داشت.

وی تصریح کرد: به هر حال نمی توان گفت بعد از دو باخت راضی هستم اما از این بابت که امروز اینگونه بازی کردیم راضی هستیم ، جنگیدیم و نسبت به بازی دیروز خیلی بهتر بودیم.

نظر شما