رقابت‌های بین‌المللی جام پیت لاسینسکی- لهستان؛

فرنگی‌کاران ایران حریفان خود را شناختند

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۹:۴۱:۴۴
کد خبر: ۴۱۸۸۸۱
فرنگی‌کاران ایران حریفان خود را شناختند
مهرداد مردانی، رامین طاهری و مهدی علیاری نمایندگان اوزان 59، 80 و 98 کیلوگرم کشورمان عصر دیروز برای حضور در این رقابت‌ها به روی باسکول رفتند و مسابقات خود را امروز برگزار می‌کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان، از امروز و با برگزاری مسابقات اوزان 59، 71، 80 و 98 کیلوگرم در شهر اسپالا برگزار می‌شود.

مهرداد مردانی، رامین طاهری و مهدی علیاری نمایندگان اوزان 59، 80 و 98 کیلوگرم کشورمان عصر دیروز برای حضور در این رقابت‌ها به روی باسکول رفتند و مسابقات خود را امروز برگزار می‌کنند. همچنین رقابت‌های اوزان 66، 75، 85 و 130 کیلوگرم نیز فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود که مهدی زیدوند، پیام بویری، حسین نوری، بشیر باباجان‌زاده و امیر قاسمی منجزی به ترتیب در اوزان 66، 75، 85 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

* نتایج وزن کشی نمایندگان کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست به مصاف خوزه رودریگوئز رایبر از ونزوئلا می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد با آندری مارتینیوک از اوکراین کشتی می‌گیرد. (در این وزن 17 نفر حضور دارند)

در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ادوارد سرگیسیان از ارمنستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر، در دور سوم با برنده کشتی‌گیران فنلاند و مجارستان مبارزه می‌کند. (در این وزن 18 نفر حضور دارند)

در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری در در نخست با راموس فردریکاس از لیتوانی می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم با برنده کشتی‌گیران لیتوانی و گرجستان کشتی خواهد گرفت. (در این وزن 18 نفر حضور دارند)

این رقابت‌ها از ساعت 11:30 به وقت ایران آغاز می‌شود.

*‌ حضور سعداله یف و ماخوف در لهستان

 رقابت‌های کشتی آزاد جام زیلکوفسکی نیز امروز و فردا در شهر اسپالا برگزار می‌شود که عبدالرشید سعداله‌یف و بلال ماخوف قهرمانان کشتی آزاد روسیه در اوزان 86 و 125 کیلوگرم نیز در اسپالا محل برگزاری این رقابت‌ها حضور دارند.

نظر شما