تاج: از هیچ تلاشی برای اجرای برنامه های تیم های ملی دریغ نمی کنیم

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۲۰:۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۱۹۲۹۷
تاج: از هیچ تلاشی برای اجرای برنامه های تیم های ملی دریغ نمی کنیم
نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز به ریاست مهدی تاج برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، الهه عرب عامری، حیدر بهاروند، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی، محمود شیعی، عبدالکاظم طالقانی و علیرضا اسدی بعدازظهر امروز از ساعت 16 برگزار شد.

در ابتدای نشست هیات رئیسه، مهدی تاج رئیس فدراسیون، شهادت مهدی طهماسبی پاسدار مدافع حرم در سوریه  را که به درجه والای شهادت نائل آمد، به جامعه داوری  و ورزش کشور تسلیت گفت.
 
وی در ادامه ضمن گزارشی از برنامه های تیم های ملی گفت: هم اکنون تیم های ملی فوتبال آقایان و بانوان در بخش نوجوانان و جوانان، اردوهای تدارکاتی خود را برگزار می کنند و یا در حال برگزاری هستند. یکی از برنامه های مهم فدراسیون پوشش و حمایت همه جانبه از تیمهای ملی پایه است و در همین راستا وضعیت را برای تیم ها به گونه ای فراهم می کنیم که در بهترین شرایط تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کنند. تیم ملی جوانان پس از بازگشت از بیرجند به المان سفر میکند و اردوی 10 روزه ای را در این کشور خواهد داشت و سه بازی دوستانه مفید و مطلوب را برگزار می کند. تیم ملی فوتبال بزرگسالان نیز از 31 خرداد ماه فعالیت خود را آغاز و قرار است تا در ایروان اردوی تدارکاتی خود را برگزار کند. 
 
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبق آماری که در اختیار داریم در تیر ماه سال 95 حدود 17 اردوی تدارکاتی و چیزی حدود 116 روز اردوی داخلی ویژه تیم های ملی فوتبال پایه بانوان و آقایان خواهیم داشت. بر همین اساس با توجه به برنامه کادر تیم های ملی، بستر را برای اجرای برنامه های آنها مهیا می کنیم.
 
وی در ادامه آخرین وضعیت مالی فدراسیون فوتبال را تشریح کرد و گفت: علیرغم شرایط مالی خاص فدراسیون از هیچ حمایتی برای روند رو به رشد فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دریغ نمی کنیم تا شاهد رشد و موفقیت ورزش پایه در کشور و آسیا باشیم.
 
در ادامه نشست هیات رئیسه مهدی تاج گزارشی از روند انتقال باشگاه نفت و مخالفت فدراسیون و سازمان لیگ برتر با انتقال این تیم به شهرستان به اعضا ارائه کرد و گفت: مطابق قوانین ومقررات با انتقال باشگاه نفت مخالفت کرده و طی اطلاعیه ای شرایط دلایل قانونی خود را مبنی بر عدم موافقت خود برای این انتقال اعلام کردیم. 
 
در ادامه نشست سید رضا افتخاری گزارشی از عمکلرد کمیته فوتسال طی 4 سال گذشته ارائه و برنامه های تیم ملی فوتسال بزرگسالان و امید را برای اعضای هیات رئیسه تشریح کرد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال نیز پس از ارائه گزارش رئیس کمیته فوتسال در پایان گفت: با توجه به جایگاه مطلوبی که تیم ملی فوتسال در جهان و آسیا دارد(عنوان ششم جهان و مقام نخست آسیا) باید رویکردمان به این رشته توسعه ای باشد. ضمن اینکه پیشنهاد میزبانی جام جهانی 2020 و همچنین رقابتهای زیر 22 سال را به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده ایم که در صورت موافقت میزبانی ایران، می توان شاهد رشد،  توسعه و موفقیت بیش از پیش این رشته بود. در رشته فوتسال دارای مزیت هستیم و باید بهترین شرایط را براین اساس مهیا کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز