پرتغال ۰- ۰ اتریش؛

رونالدو صعود را از پرتغالی‌ها گرفت

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۰:۲۵:۴۰
کد خبر: ۴۱۹۳۴۸
رونالدو صعود را از پرتغالی‌ها گرفت
بازی دو تیم پرتغال و اتریش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در آخرین بازی مرحله دوم رقابت های گروهی یورو 2016 دو تیم پرتغال و اتریش از ساعت 23:30 به مصاف هم رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

پرتغال و اتریش از گروه ششم F به مصاف یکدیگر رفتند. پیش از این دیدار، دو تیم مجارستان و ایسلند به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا مجارها در صدر قرار بگیرند و 4 امتیاز خود را به رخ ایسلند و پرتغال دو امتیازی بکشند.

دو تیم در استادیوم پارک ده پرنس پاریس برابر یکدیگر صف آرایی کردند و قضاوت این بازی را نیز نیکولا ریتزولی ایتالیایی در اختیار داشت. بخش قابل توجهی از هیجان بازی، به فرصت‌هایی اختصاص داشت که یکی پس از دیگری از دست کریستیانو رونالدو خارج می‌شد و حسرت پرتغالی‌ها را دو چندان می کرد، حملات پرتغال بیشتر بود و طبیعی به نظر می‌رسید که اتریس بیشتر دل به ضد حملات ببندد و گل نخوردن برایش مهم‌تر از گل زدن باشد.

خطای په‌په روی آلابا، ستاره مورد علاقه رئال مادرید و شاید هم‌تیمی آینده او باعث شد تا اتریش پس از 6 موقعیت مسلم گلزنی پرتغال، پشت خط محوطه جریمه پرتغال صاحب موقعیت شود.

پانزده موقعیت گلزنی برابر یک موقعیت گلزنی نشانه واضح و مشخصی از برتری پرتغال داخل میدان داشت اما تابلوی نتایج به تساوی بدون گل اشاره می‌کرد.در پایان نیمه اول دو تیم ملی فوتبال پرتغال و اتریش به تساوی بدون گل راضی شدند.

با آغاز نیمه دوم، تیم فوتبال پرتغال بیش از اتریش برای کسب پیروزی تلاش کرد و مشخص بود که رونالدو و هم‌تیمی‌هایش تشنه کسب 3 امتیاز این بازی هستند.

حملات پرتغال یکی پس از دیگری بی نتیجه باقی می‌ماند و اتریش از کسب تساوی مقابل تیم با انگیزه‌ای مثل پرتغال راضی به نظر می‌رسید.

فشار علیه دروازه اتریش لحظه به لحظه بیشتر می‌شد تا این که در دقیقه 79 داور به خاطر خطای ماترین هینترگر اعلام پنالتی کرد و کریستیانو رونالدو برای آنکه رکورد گلزنی در 4 جام ملت‌های اروپا را به نام خود ثبت کند، پشت توپ ایستاد و البته توپ را به تیر دروازه اتریش کوبید.

کریستیانو رونالدو برای جبران این پنالتی از دست رفته به آب و آتش می‌زد، او دقایقی بعد با ضربه سر توپ را به تور دروازه اتریش دوخت اما کمک داور اعلام آفساید کرد و این گل مردود اعلام شد.

تساوی بدون گل و حسرت رونالدو برای رسیدن به رکوردی که ممکن است توسط زلاتان، زودتر از او فتح شود.پرتغال در جدول گروه خود در رتبه سوم ماند و بالای سر خود مجارستان و ایسلند را تحمل خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز