محمود مشحون در گفتگو با برنا:

برخی نمی‌خواهند ارزش‌ها بیان شود/ ایران هم با تیم دوم خود به اطلس اسپرت رفت

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۶:۵۲
کد خبر: ۴۱۹۶۲۱
برخی نمی‌خواهند ارزش‌ها بیان شود/ ایران هم با تیم دوم خود به اطلس اسپرت رفت
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برخی نمی خواند ارزش های بسکتبال ملی بیان شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی بسکتبال ایران عصر امروز در فینال تورنمنت اطلس چین به مصاف لیتوانی می رود.

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال ایران با توجه به تغییراتی که داشت عملکرد بسیار خوبی در تورنمنت اطلس اسپرت از خود به نمایش گذاشت و مقابل هیچ تیمی زانو نزده و از صعود تیم ملی به فینال بسیار خوشحالم. امیدوارم امروز هم با یک بازی خوب قهرمان اطلس اسپرت شویم.

وی با اشاره به دیدارهای تدارکاتی ایران در فیلیپین افزود: معتقدم بهترین نمایش تیم ملی ایران در دیدارهای اخیر مقابل فیلیپین بود، هر چند 2 بار در خانه تیم شکست خوردیم اما با توجه به تغییراتی که در تیم ملی داشتیم شاگردان درک باوئرمن نمایش خوبی مقابل تیمی داشتند که خود را برای حضور در انتخابی المپیک آماده می کنند، همین فیلیپین سال گذشته هم تیم ایران را در جام ملت های آسیا شکست داده بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در پاسخ به این پرسش که با توجه به حضور تیم های دوم برخی کشورها در اطلس اسپرت آیا می توانیم پیروزی های تیم ملی را نتایج خوبی قلمداد کنیم، توضیح داد: چرا نمی توانیم؟ ما با 10 اختلاف تیم چین را در خانه اش شکست دادیم، ضمن اینکه ایران هم در واقع با تیم خود در اطلس اسپرت شرکت کرده بود، متأسفانه برخی نمی خواهند ارزش های بسکتبال ایران بیان شود.

مشحون درباره دیدار فینال اطلس اسپرت گفت: بسکتبال است و هزار اتفاق، به هیچ وجه نمی توان دیدار فینال را پیش بنی کنیم، مامقتدرانه برای قهرمانی می جنگیم و مطمئنم همه بازیکنان حداکثر توان خود را برای قهرمانی در اطلس اسپرت به کار می بندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز