مصطفی کارخانه در گفتگو با برنا:

اولویت والیبال ایران المپیک است/ نبود قائمی در تیم محسوس بود

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۸:۲۷
کد خبر: ۴۱۹۹۵۱
اولویت والیبال ایران المپیک است/ نبود قائمی در تیم محسوس بود
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه حضور در المپیک ریو را اولویت والیبال ایران می‌داند.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران در آغاز رقابت‌های لیگ جهانی یک برد و دو باخت را مقابل تیم آرژانتین و تیم‌های برزیل و آمریکا به دست آورد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص عملکرد ملی‌پوشان اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی والیبال ایران با بدن‌هایی خسته از هفت دیدار سنگین انتخابی المپیک و به فاصله یک هفته رقابت‌های لیگ جهانی را آغاز کردند که این موضوع روی عملکرد شاگردان رائول لوزانو در برزیل تاثیر زیادی داشت. ضمن اینکه لیگ جهانی امسال هم به دلیل نزدیکی به المپیک، با شکل جدیدی برگزار می‌شود.

کارخانه با اشاره به غیبت برخی بازیکنان اصلی تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ جهانی والیبال، افزود: غیبت مهره‌هایی مانند امیر غفور و فرهاد قائمی هم مزید بر علت شد تا تیم ایران نتواند قابلیت‌های خود را در دیدار برابر برزیل و آمریکا به نمایش بگذارد. با وجود این، تیم ایران بازی به بازی بهتر شد. ایران مقابل برزیل سه بر صفر مغلوب شد، برابر آمریکا سه بر یک شکست خورد و آرژانیتن را سه بر دو برد و این نتایج حرف من را تایید می‌کند. ضمن اینکه تیم ایران در بازی اول و دوم هم نمایش خوبی داشت.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در پاسخ به این پرسش که چرا تیم ایران در ست چهارم مقابل تیمی مانند آرژانتین 25 بر 13 شکست خورد؟ توضیح داد: ایران در هفته نخست لیگ جهانی والیبال افت و خیزهایی هم داشت. بازهم تاکید می‌کنم غیبت قائمی که یک دریافت کننده قدرتی موثر است، در تیم ما خیلی به چشم آمد و زمانی که تیم‌های حریف به خوبی سرویس می‌زدند، دریافت ایران با مشکل روبرو می‌شد. به هر حال این دیدارها درس‌های خوبی برای ما داشت اما اولویت والیبال ایران، المپیک ریو است.

وی درباره تنها بودن شهرام محمودی در پست پشت‌خط زن اظهار کرد: این نظر لوزانو است و البته او از بازیکنانی مانند جواد معنوی‌نژاد و مجتبی میرزاجانپور هم که می‌توانند در این پست بازی کنند، استفاده می‌کند.

کارشناس والیبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که عملکرد چه بازیکنی را در مجموع سه بازی ایران بهتر دیدید؟ گفت: همه بازیکنان تیم ملی ایران، نمایش خوب و قابل قبولی داشتند اما معتقدم محمد موسوی عراقی با حضور موثرش در حمله و دفاع، چهره برجسته تیم ایران در برزیل بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز