ملی پوشان والیبال ساحلی به شهر کارینز استرالیا رسیدند

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۲:۲۸
کد خبر: ۴۲۰۳۱۰
ملی پوشان والیبال ساحلی به شهر کارینز استرالیا رسیدند
تیم های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور در مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک در قاره آسیا به شهر کارینز استرالیا رسیدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران که بامداد روز یکشنبه تهران را به مقصد استرالیا ترک کردند، پس از سفر طولانی و با سه پرواز به شهر کارینز محل برگزاری مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا رسیدند.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با پنج بازیکن شامل رحمان رئوفی، بهمن سالمی، بهمن قلی پوری، عبدالحامد میرزاعلی و کمال قریشی در این رقابت ها شرکت می کنند.

مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیا از 4 تا 6 تیرماه با حضور هشت کشور ایران، قطر، قزاقستان، ژاپن، نیوزیلند، اندونزی، چین و استرالیا (میزبان) برگزار می شود.

در این رقابت ها تیم های الف و ب کشورهای شرکت کننده به مصاف یکدیگر می روند و اگر نتایج مساوی شود، دیدار سوم تعیین کننده کشور برنده خواهد بود. دور مقدماتی این رقابت ها نیز در دو گروه چهار تیمی پیگیری خواهد شد.

قهرمان مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک سهمیه مستقیم المپیک 2016 ریو به دست می آورد و تیم های دوم و سوم نیز به رقابت های انتخابی بین قاره ای سوچی روسیه که با حضور تیم های دوم و سوم قاره های دیگر از 16 تا 20 تیرماه برگزار می شود، صعود می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز