انگلیس ۰ - ۰ اسلواکی؛

سه‌شیرها صدر را از دست دادند

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۰:۲۵:۴۷
کد خبر: ۴۲۰۴۱۳
سه‌شیرها صدر را از دست دادند
تیم ملی انگلیس در آخرین دیدار مرحله گروهی در یورو 2016 مقابل اسلواکی متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های اروپا و از گروه دوم، دو تیم انگلیس و اسلواکی از ساعت 20:30 دقیقه روز دوشنبه به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

همانگونه که از قبل پیش‌بینی می‌شد، انگلیس در شرایطی که وین رونی، بازیکن منچستریونایتدی و فرمانده خود را روی نیمکت داشت، بیشتر سعی کرد خود را به دروازه اسلواک‌ها نزدیک کند.

شاگردان روی هاجسون با استفاده از توپ‌های بلند سعی داشتند تا از کناره‌‌ها یا در عمق، خود را به دروازه کوژیاک، گلر اسلواک‌ها نزدیک کنند.

همین تاکتیک باعث برتری سه‌شیر(انگلیس) در نیمه نخست مقابل حریف اروپای شرقی شد. هرچند که با وجود خلق چند موقعیت گل، به خاطر ایستادگی خط دفاع و دروازه‌بان حریف، در نیمه نخست گلی به ثمر نرسید.

در نیمه دوم هاجسون برای سرعت‌بخشیدن به بازی تیمش وین رونی و دله‌علی را نیز به ترکیب اضافه کرد. اما با وجود ادامه حملات، گلی به نام انگلیس ثبت نشد.

در پایان این دیدار که قضاوتش برعهده کارلوس ولاسکو اسپانیایی بود، ۴۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه شاهد این دیدار بدون گل بودند.

با این نتیجه ولز با ۶ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه ۲صعود کرد و انگلیس با ۵ امتیاز تیم دوم گروه شد. اسلواکی با ۴ امتیاز در رده سوم ایستاد و روسیه با یک امتیاز در آخرین رده جای گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز