حمید درخشان در گفتگو با برنا:

کی‌روش فکر نکند همه کاری را بلد است/ خواسته باشگاه‌ها غیر معقول نیست

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۲۰۶۴۰
کی‌روش فکر نکند همه کاری را بلد است/ خواسته باشگاه‌ها غیر معقول نیست
سرمربی پیشین تیم پرسپولیس گفت: کی روش باید نوع نگاه کردن خود را عوض کند و فکر نکند که همه کاری را بلد است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید درخشان، بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اختلاف ایجاد شده برانکو و کی روش بر سر در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش اظهار داشت: به نظرم باشگاه ها نقش سازنده ای در ساختن یک تیم ملی قوی و با انگیزه دارند. سرمربی تیم ملی می خواهد بازیکنان ملی پوش را دو هفته به اردو ببرد و کارهای بدنسازی را انجام دهد و بعد آن ها را برگرداند.

وی ادامه داد: این کاری است که باشگاه ها در حال انجام آن هستند و نیازی به حضور در تیم ملی برای بدنسازی نیست. خواسته ای که باشگاه ها برای در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش خود دارند، چیز عجیب و غیرمعقولی نیست و کی روش در این خصوص سخت می گیرد. این مسئله بزرگی نیست و با تعامل می شود این مشکل را حل کرد.

سرمربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: با احترامی که برای کی روش قائل هستم، باید او این نوع نگاه کردن را عوض کند و فکر نکند که همه کاری را بلد است و دیگران قادر به انجام آن نیستند.

درخشان درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: تا به اینجای کار پرسپولیس خریدهای خوبی را انجام داده و اگر در برخی نقاط ضعف هایش را برطرف کند، تیم قدرتمندی برای لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز