نگاهم رو به جلو است

اجاقی: تمام تلاش ما برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ است

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۶:۵۲
کد خبر: ۴۲۰۷۴۲
اجاقی: تمام تلاش ما برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ است
ملی‌پوش تیم ملی کانوکانادایی گفت: نگاهم رو به جلو است و برای مسابقات پیش رو آماده می شوم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ملی پوش تیم ملی کانوکانادایی با اشاره به کسب مدال نقره در مسابقات کاپ 3 جهانی در کشور پرتغال اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال المپیک قرار داریم و مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان برگزار نمی شود، مسابقات کاپ اهمیت بالایی پیدا می کند و کسب مدال در این رقابت ها بسیار مهم است.

علی اجاقی افزود: من و عادل مجللی در لیگ توانستیم رکورد خوبی ثبت کنیم و مربی نیز به ما اعتماد کرد و در مسافت 200 متر با اینکه عادل از کاپ 1 در اروپا بودیم و مدتی ما نتواستیم با هم تمرین کنیم و فقط زمان کوتاهی که ما به پرتغال اعزام شدیم تمرین دونفره داشتیم اما خوب هماهنگ شدیم و تایم خوبی ثبت کردیم.

وی در خصوص کسب مدال نقره اظهار داشت: می توانستیم مدال طلا هم کسب کنیم اما به هر حال در 200 متر فاصله ها بسیار کم است ضمن اینکه بهترین های جهان در مسابقه حضور داشتند. البته اگر بیشتر تمرین کنیم و هماهنگ تر شویم نتیجه بهتر هم می توانیم بگیریم.

این ملی پوش تیم ملی کانو ادامه داد: در مسابقات کاپ در کانوی دونفره 1000 متر نیز به همراه کیا اسکندانی مسابقه دادیم. پس از صعود به فینال A این ماده هشتم شدیم که البته نتیجه بسیار خوبی است چون قبلا ما نمی توانستیم با این کشورها حتی رقابت کنیم اما الان به فینال A صعود کردیم و در باد مخالف رکورد خیلی خوبی ثبت کردیم.

اجاقی در پایان تصریح کرد: البته نگاهم رو به جلو است و برای مسابقات پیش رو آماده می شوم. حالا که موفق به مدال کاپ جهانی شدم می خواهم این راه را ادامه دهم و در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک نیز موفقیت های ارزشمندی بدست آورم. در واقع نگاه اصلی ام به المپیک 2020 است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز