ابراهیم قاسمپور در گفتگو با برنا:

فدراسیون فوتبال مقصر سرکشی‌های کی‌روش است/ برانکو حق دارد اعتراض کند

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۲:۲۳
کد خبر: ۴۲۱۱۴۵
فدراسیون فوتبال مقصر سرکشی‌های کی‌روش است/ برانکو حق دارد اعتراض کند
پیشکسوت فوتبال گفت: از زمانی که کی‌روش به تیم ملی آمده همواره حاشیه‌های زیادی گریبانگیر تیم ملی بوده است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، ابراهیم قاسمپور، مربی پیشکوست کشورمان درخصوص حاشیه‌های به وجود آمده بین سرمربی تیم ملی و سرمربی تیم پرسپولیس صحبت کرد.

قاسمپور در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش اظهار داشت: یک زمان بود که این مربی پرتغالی با مربیان ایرانی درگیر می‌شد و جنجال‌های زیادی را برپا میکرد ولی آن وقت می‌گفتند که مربیان ایران حسود هستند و چشم دیدن کی‌روش را ندارند. ولی الان که این حاشیه‌ها و بی احترامی‌ها با برانکو صورت گرفت دیگر نمی‌توان این حرکت کی‌روش را توجیه کرد چون برانکو یک مربی خارجی است.

وی در ادامه افزود: کی‌روش به دنبال بهانه می‌گردد که اگر نتواند در تیم ملی به موفقیت برسد تمام ناکامی‌ها را گردن دیگر مربیان بیاندازد. همه جای دنیا رسم بر این است که 2 هفته قبل از اینکه تیم ملی بخواهد در یک مسابقات و یا تورنمنتی شرکت کند بازیکنان باشگاه‌ها در اختیار سرمربی تیم ملی قرار می‌گیرند ولی این کاری که کی‌روش دارد انجام می‌دهد در هیچ جا رسم نیست و یک کار غیر معقول است که وی به ملی‌پوشان می‌گوید تا 17 روز نباید در تمرینات باشگاه‌ها شرکت نکنند. سرمربی پرسپولیس حق دارد که به این رفتار کی روش اعتراض کند.

مربی سابق ذوب‌آهن ادامه داد: تیم ملی جایی است که کارهای تاکتیکی در آنجا انجام می‌شود وگرنه آمادگی بدنی در باشگاه‌ها به آن پرداخته می‌شود مگر اینکه کی‌روش اعتقاد داشته باشد که کار بدنسازی در باشگاه‌ها اصولی نیست!

قاسمپور خاطرنشان ساخت: متاسفانه از زمانی که کی‌روش به تیم ملی آمده همواره حاشیه‌های زیادی گریبانگیر تیم ملی بوده است و این به خاطر ناهماهنگی است که در فدراسیون فوتبال ما وجود دارد. فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه این مربی پرتغالی اینقدر سرکشی انجام می‌دهد مقصر است و باید جوابگو باشد چون هیچ‌کس جلوی آن را نگرفته است.

مربی اسبق نفت آبادان اظهار داشت: اگر تاج نمی‌تواند جلوی کی‌روش را بگیرد باید فکر دیگری کرد چون در این صورت تیم ملی ضرر خواهد کرد. با وضعیتی که پیش آمده در آینده نزدیک شاهد اعتراض تمام مربیان لیگ برتری خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز