معینی: بازیکنان در اردوی آلمان به لحاط فنی تجربه مفیدی کسب می کنند

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۰:۳۶
کد خبر: ۴۲۱۲۴۷
سرپرست کمیته جوانان درخصوص اعزام تیم ملی جوانان به آلمان و روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون معینی سرپرست کمیته جوانان درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی جوانان در تهران و بیرجند گفت: طبق صحبتهایی که با کادر فنی تیم ملی جوانان داشته ام، خوشبختانه اردوهای مفیدی را در بیرجند و تهران برگزار کرده و در واقع آمادگی لازم را برای برگزاری تمریناتی جدی تر و کامل تر در کمپ 10 روزه آلمان به دست آوردند.

وی گفت: برگزاری اردوی آماده سازی در آلمان باعث می شود تا بازیکنان علاوه بر انجام تمرینات مستمر و دقیق زیر نظر کادر فنی، تجربه ای جدید کسب کنند و با رقابت پرداختن با حریفان اروپایی، از لحاظ فنی ارتقا یابند. ضمن اینکه از نظر ذهنی و فنی تغییرانی در تفکر بازیکنان به وجود خواهد آمد که این امر بسیار مفید خواهد بود.
 
سرپرست کمیته جوانان در ادامه بیان کرد: اگر در کمپ آلمان کادر فنی به خواسته هایشان برسند، بدون شک تیم آماده ای را خواهیم داشت تا در مصاف با حریفان آسیایی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند. باید ببنیم این تیم چه برنامه ای دارد تا بهره مفیدی را به هر شکل از برگزاری این اردوی برون مرزی ببرد.
 
وی در پایان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: پیشنهاد کمیته جوانان در کمیته فنی بررسی و روز دوشنبه31 خرداد ماه آرای کمیته فنی جمع بندی شد. در واقع مربی مورد نظر با رای اکثریت انتخاب شده تا پس از گزارش کار به مسئولین فدراسیون فوتبال، نام ایشان را از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام کنیم.
نظر شما