هدفمان پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم و رفع آن است

پیروانی: بازیکنان در بازی های تدارکاتی محک جدی می خورند

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۴:۳۳
کد خبر: ۴۲۱۲۵۳
سرمربی تیم ملی جوانان معتقد است اردوی 10 روز آلمان برای بازیکنان بسیار مفید بوده و ملی پوشان محک جدی می خورند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره اردوی تدارکاتی در بیرجند گفت: ابتدا از زحمات مسئولین هیات فوتبال خراسان جنوبی شهرستان بیرجند و برات زاده تشکر ویژه ای دارم چرا که تمامی شرایط و امکانات مطلوب را برای برگزاری اردو در اختیارمان قرار دادند. در اردوی آماده سازی بیرجند 17 جلسه تمرین در 7 روز برگزار کردیم تا به اهدافی که مد نظرمان بود، برسیم. تمرینات تکنیکی، تاکتیکی، آمادگی جسمانی و حضور بازیکنان در سالن وزنه به طور مستمر برگزار شد و بازی تدارکاتی خوبی را انجام دادیم تا شرایط ملی پوشان را در این اردو ارزیابی کنیم.

وی در ادامه گفت: از حمایتهای مسئولین فدراسیون، کمیته جوانان و فنی و توسعه بخاطر فراهم کردن اردوی تدارکاتی آلمان تشکر می کنم. بازیکنان تیم نیاز به برگزاری بازیهای تدارکاتی سخت و جدی دارند، تا محک بخورند و با پی بردن به نکات ضعف و قوت، برنامه ریزی دقیق تری در دستور کاریمان باشد تا بتوانیم با آمادگی خوبی در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا که به میزبانی بحرین برگزار می شود، حضور یابیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: قرار است تا در این کمپ 10 روزه سه بازی تدارکاتی با تیم زیر 23 سال باشگاه هامبورگ که 5 بازیکن آن در مسابقات سطح بالای این کشور حضور داند، منتخب شهر کیل و منتخب شهر هامبورگ برگزار کنیم. بدون شک بازیهای سختی را پیش رو داریم و معتقدم این مسابقات تدارکاتی می تواند کمک بسزایی به آمادگی تیم،ارتقا سطح فنی بازیکنان وکسب تجربه ملی پوشان کند.
 
وی در پایان گفت: مهمترین هدف ما از حضور در کمپ 10 روزه این است که نقاط صعف و قوت تیم را شناسایی کنیم و در جهت رفع و تقویت آن اقدام کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز