AFC نماینده خود را برای استانداردسازی باشگاه های فوتسال معرفی کرد

افتخاری: باشگاه ها باید تا سال ۲۰۱۸ حرفه ای شوند

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۷:۱۰
کد خبر: ۴۲۱۳۳۰
افتخاری: باشگاه ها باید تا سال ۲۰۱۸ حرفه ای شوند
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون درباره استاندارد سازی باشگاه ها در ایران به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال و رئیس سازمان لیگ گفت: پیرو برگزاری کلاس توجیهی حرفه ای سازی باشگاهها در ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا سهیل مهدی را به عنوان نماینده خود جهت استاندارد سازی باشگاههای حاضر فوتسال به فدراسیون فوتبال معرفی کرد و قرار شد تا وی از این پس پیگیری حرفه ای سازی باشگاهها در لیگ برتر را در دستور کاری خود داشته باشد.

وی افزود: به همین منظور در نشستی که صبح امروز با نماینده ای اف سی داشتم، آمادگی خود را جهت اجرای برنامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده و مقرر شد به زودی عملیات استانداردسازی باشگاهها در ایران با همکاری باشگاههای حاضر در لیگ برتر آغاز شود.
 
رئیس سازمان لیگ فوتسال در ادامه گفت: باشگاههای حاضر در لیگ برتر مکلف هستند مقررات و اصول تعریف شده از طرف ای اف سی را اجرا کنند و به تدریج تا سال 2018 ، باید تمامی باشگاههای لیگ برتری با اخذ گواهینامه حرفه ای از AFC، در مسابقات حضور داشته باشند.
 
افتخاری در پایان گفت: باشگاه هایی که موفق به اخذ گواهینامه حرفه ای نشوند، نمی توانند در لیگ حرفه ای حضور داشته باشند و به دسته های پایین تر سقوط خواهند کرد. البته خوشبختانه اکثر باشگاههای حاضر در لیگ برتر شرایط حرفه ای شدن را دارند. امیدوارم بقیه باشگاهها نیز بتوانند تا سال 2018 ، شرایط خود را برای حرفه ای شدن مهیا کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز