انتقاد سرمربی امیدهای تراکتورسازی از کارلوس؛

محمودی: نگاه کی‌روش از بالا به پایین است

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۲:۴۴
کد خبر: ۴۲۱۴۶۶
محمودی: نگاه کی‌روش از بالا به پایین است
کاظم محمودی گفت: رفتار کی‌روش از اصول حرفه ای گری دور است و او باید با مربیان ایرانی در تعامل کامل باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کاظم محودی سرمربی تیم امید تراکتورسازی در خصوص عهده دار شدن هدایت این تیم در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: بسیار خوشحالم که این وظیفه به من سپرده شد. مصمم هستیم که استعداد های نه تنها شهر تبریز بلکه حتی استانهای همجوار را رصد کنیم تا بتوانی از پتانسیل این منطقه از کشور برای تقویت فوتبال کشور استفاده کنیم.

محمودی درخصوص یارگیری خوب تراکتورسازی برای لیگ شانزدهم گفت: به اعتقاد بنده، تراکتور سازی با آمدن آقای آجرلو روند پیشرفتی خوبی را درپیش گرفته و ایشان به خوبی مشغول تقویت تراکتور سازی هستند. آنطور که من دیده ام آقای قلعه نویی هم از حضور ایشان رضایت دارند و خواسته های سرمربی تراکتورسازی به خوبی تامین می شود. برداشت من این است که در این فصل تراکتورسازی با توجه به اتفاقات خوبیی که برایش افتاده، در لیگ شانزدهم موفقیت قابل قبولی را کسب می کند و به مقامی درخور شان شهرتبریز و استان آذربایجان شرقی دست پیدا میکند

کارشناس تبریزی فوتبال ایران در خصوص حاشیه های جدیدی که سرمربی تیم ملی ایران به وجود آورده گفت: به نظر من آقای کی روش باید تعاملش را با مربیان ایرانی بیشتر کند. نگاه ایشان به مربیان ایرانی از بالا به پایین است در صورتی که نباید اینگونه باشد. کی روش باید به مربیان ایرانی نگاه همکار به همکار داشته باشد. به نظرم کی روش در چندوقت اخیر از بعد فنی فاصله گرفته و فقط به دنبال بحث و جدل با مربیان ایرانی است که این موضوع به ضرر او و فوتبال ایران است. ادامه این روند باعث برهم خوردن تمرکز هردوطرف می شود و فقط ایجاد حاشیه می کند. معتقدم این رفتار کی‌روش که مربیان ایرانی را به گرگ و مار و عقرب تشبیه می کند از اصول حرفه ای گری دور است و او باید با مربیان ایرانی در تعامل کامل باشد.

نظر شما