شهریان: مدال آوری بانوان نشان دهنده فرصت های زنان در جمهوری اسلامی است

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۶:۵۶
کد خبر: ۴۲۱۴۹۶
شهریان: مدال آوری بانوان نشان دهنده فرصت های زنان در جمهوری اسلامی است
معاون امور ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان به توامندی بالای زنان و دختران در عرصه ورزش اشاره کرد و گفت: این پتانسیل در همه ارکان این حوزه نظیر ورزشکار، مربی، داور و ... به خوبی نمایان است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان ظهر امروز در بازدید از اردوی تیم ملی کاراته بانوان، با ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران با انگیزه، اظهار داشت: حضور در جمع شما ورزشکاران انگیزه برای خدمت بیشتر را مضاعف می کند.

معاون امور ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان کاراته را یکی از رشته های رزمی فعال در کشور دانست و گفت: این فدراسیون در توسعه همگانی رشته خود نیز تلاش بسیاری انجام داده که نمود آن در جامعه به خوبی قابل مشاهده است.

وی در ادامه باتاکید به این نکته که بودجه فدراسیون متعلق به جامعه کاراته است، افزود: زنان و دختران کاراته کا با تلاش خود باعث شدند تا با استفاده از فرصت هایی که در اختیارشان قرار داده شد، هم راستای مردان دیده شوند.

شهریان، سرپرست فدراسیون کاراته را یکی از مدیرانی دانست که بدون نگاه جنسیتی، تفاوتی بین حوزه زنان و مردان قائل نیست و حضورش می تواند فرصتی برای کاراته بانوان باشد.

وی همچنین از عشرت شاه محمدی نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته به عنوان متخصص حوزه ورزش یاد کرد که جامعه ورزش سالیان سال از حضور وی بهره مند است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش بانوان با تاکید به این نکته که تلاش همه مسئولان در دولت یازدهم ایجاد فرصت برابر برای زنان و مردان در همه عرصه ها است، گفت: خوشبختانه بانوان ما از فرصتی که جمهوری اسلامی ایران در اختیارشان قرار داده است، به خوبی استفاده کرده و جواب این اعتماد را داده اند.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری ویژگی منحصر به فرد بانوان ورزشکار ایرانی را الگو بودن آن ها برای کشورهای اسلامی می داند که این نگاهی بسیار عمیق و قابل تامل است.

شهریان به توامندی بالای زنان و دختران در عرصه ورزش اشاره کرد و افزود: این پتانسیل در همه ارکان این حوزه نظیر ورزشکار، مربی، داور و ... به خوبی نمایان است.

معاون امور ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان در ادامه این دیدار ضمن آرزوی موفقیت بانوان کاراته کا در رقابت های جهانی اتریش، اعلام کرد که در صورت کسب مدال هر یک از کاراته کاهای کشورمان در این مسابقات پاداشی ویژه از سوی وزارت ورزش و جوانان به قهرمانان تعلق خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز