پیمان اکبری در گفتگو با برنا:

والیبال ایران توانایی شکست برزیل را دارد/ نباید لیگ جهانی را فدای المپیک کرد

۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۲:۳۰
کد خبر: ۴۲۲۰۱۲
والیبال ایران توانایی شکست برزیل را دارد/ نباید لیگ جهانی را فدای المپیک کرد
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: با عملکردی که تیم ملی ایران در بازی با بلغارستان ارائه داد، امیدوار به پیروزی برابر برزیل در بازی امشب هستم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، پیمان اکبری، ملی‌پوش اسبق تیم ملی ایران در گفتگو با برنا درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران مقابل بلغارستان در لیگ جهانی اظهار داشت: وضعیت دیدار با بلغارستان به گونه ای بود که تیم ملی ایران از شرایط بهتری نسبت به قبل برخوردار بود و با آمادگی بهتری در مقایسه بازی با برزیل ظاهر شد. البته این صحیح نیست که تیم های مختلف با یکدیگر مقایسه شوند و هرکدام از این دیدارها در لیگ جهانی وضعیت خاص خودش را دارد.

وی در خصوص علت تقاوت عملکرد تیم ملی والیبال در این دو بازی سپری شده لیگ جهانی گفت: چندین علت برای متفاوت بودن وضعیت تیم ملی وجود دارد که یکی از آن خستگی مربوط به بازی های انتخابی المپیک و فشار ناشی از آن رقابت ها بود. در حال حاضر این مسئله برطرف شده و با نمایشی که در بازی با بلغارستان ارائه شد، علی رغم قدرت بیشتر برزیل امیدوار به انجام یک دیدار خوب و حتی شکست این تیم هستم. چون به نظرم  تیم توانایی و پتانسیل انجام این کار را دارد.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره برگزاری مسابقات لیگ جهانی پیش از رویداد مهمی چون المپیک و تاثیر آن روی عملکرد تیم خاطرنشان کرد: لیگ جهانی، تورنمنت بسیار معتبری در جهان والیبال محسوب می شود و نباید به این مسابقات به چشم بازی های تدارکاتی نگاه کرد. از زمان پایان این رقابت ها تا شروع المپیک ریو، فرصت خوبی برای رفع خستگی و همچنین آماده سازی وجود دارد و نباید این تورنمنت مهم و با ارزش را فدا کرد. چون در تمامی کشورهای بزرگ و صاحب والیبال، مسابقات لیگ جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز