لیگ جهانی والیبال، ایران ۱- ۳ برزیل؛

والیبالیست‌های ایران مبهوت قدرت اول جهان شدند

۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۹:۴۸:۱۹
کد خبر: ۴۲۲۱۴۰
والیبالیست‌های ایران مبهوت قدرت اول جهان شدند
والیبالیست‌های ایران در هفته دوم لیگ جهانی مقابل تیم قدرتمند جهان تن به شکست دادند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی والیبال از ساعت 18:30 دقیقه روز جمعه در صربستان به مصاف برزیل رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود برزیل به پایان رسید.

این دیدار که دومین بازی دو تیم در لیگ جهانی 2016 است شرایط متفاوتی نسبت به بازی نخست دو تیم داشت چرا که هفته اول برزیل میزبان بود و ایران در شرایط مناسبی به محل برگزاری مسابقات نرسید.
بعد از پیروزی ایران مقابل بلغارستان در روز گذشته، بازیکنان و کادر فنی اعتقاد داشتند بازی دوم ایران و برزیل بسیار متفاوت با بازی اول خواهد بود که این طور هم شد. ایران ست اول را واگذار کرد اما ست دوم با تغییراتی از سوی لوزانو همراه بود و دو تیم بازی بسیار نزدیک و حساسی را انجام دادند که در نهایت با پیروزی ایران همراه بود. ست سوم جایی بود که ایران قصد جبران بازی نخست و برد در این دیدار را داشت اما برزیل این روزها آماده ترین روزهای خود را پشت سر می گذارد و در 5 بازی اخیر خود موفق به کسب 4 برد شده است.
این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با امتیازات 25 بر 18، 24 بر 26، 25 بر 16 و 25 بر 17 به سود برزیل خاتمه یافت تا ایران روز شنبه در آخرین دیدار خود در هفته دوم لیگ جهانی رو در روی صربستان میزبان قرار بگیرد.
آلبریت از آمریکا به عنوان داور اول و سانتی از ایتالیا به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و در بازی که ایران با لباس قرمز و برزیل با لباس آبی در آن به میدان آمدند حدود 200 تماشاگر از نزدیک آن را تماشا کردند. حدود 50 ایرانی خود را به ورزشگاه 8500 نفری آلکساندر نیکولیچ بلگراد رسانده بودند تا تیم کشورمان را تشویق کنند. ملی پوشان والیبال ایران روز شنبه در آخرین دیدار هفته دوم لیگ جهانی والیبال 2016 از ساعت 21:30 به وقت تهران رو در روی صربستان قرار خواهند گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز