به درخواست کادر فنی تیم ملی؛

المپیکی‌های تنیس روی میز از حضور در تور جهانی کره جنوبی انصراف دادند

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۸:۳۷
کد خبر: ۴۲۲۲۷۸
المپیکی‌های تنیس روی میز از حضور در تور جهانی کره جنوبی انصراف دادند
کادرفنی تیم‌ ملی اعلام داشته که قهرمانان کشورمان با حضور در اردوی چین و تورهای جهانی ژاپن و کره جنوبی تا حدودی زیادی به اهداف فنی و رنکینگی خود رسیده‌اند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، طی درخواست کادرفنی  تیمهای ملی تنیس روی میز (مدیر و سرمربی تیم ملی بزرگسالان) و موافقت مدیریت فدراسیون که با بررسی تمامی جوانب مطرح شده بود، المپیکی‌های کشورمان از حضور در تور جهانی چلنج سری پیونگ یانگ منصرف شدند.

کادر فنی تیم‌های ملی طرح این موضوع را در راستای محافظت فنی و روانی از ورزشکاران و به خصوص حفظ و ارتقای رنکینگ المپیکی‌ها به منظور افزایش شانس آنها برای قرار گرفتن در سید مناسب مسابقات المپیک ریو 2016 اعلام کرده اند.

کادرفنی  تیم‌ ملی اعلام داشته که قهرمانان کشورمان با حضور در اردوی چین و تورهای جهانی ژاپن و کره جنوبی تا حدودی زیادی به اهداف فنی و رنکینگی خود رسیده و در شرایط جدید ایجاد شده در لیست تور جهانی پیونگ یانگ به استناد تعدد حضور ورزشکاران بدون رنکینگ در آن کشور ، شرکت در این مسابقات را در آستاته حضور در المپیک و احتمال لطمه به رنکینگ، به صلاح ورزشکاران نمی‌دانند.

با توجه به درخشش نسبی و پیش بینی ارتقای رنکینگ نوشاد و نیما عالمیان و وضعیت نسبتاً ثابت ندا شهسواری و از طرفی حضور تعداد زیادی از ورزشکاران بدون رنکینگ کره‌ای و چینی در این مسابقات، خطر افت رنکینگ در آستانه حضور در المپیک، ورزشکاران کشورمان را تهدید می‌کند.  

نمایندگان کشورمان در المپیک ریو 2016 به محض بازگشت به کشورمان و پس از چند روز استراحت و دیدار با خانواده، در اردوی داخلی صلح و دوستی که با حضور ورزشکاران کره شمالی و کره جنوبی و متصل به اعزام برگزار می‌شود حضور خواهند یافت تا با آمادگی حداکثری روانی و فنی در تاریخ 9 مرداد عازم ریو محل برگزاری المپیک 2016 شوند.

مسابقات تنیس روی میز المپیک از 16 مرداد و با حضور برترین های قاره ها و مناطق مختلف جهان آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز