لیگ جهانی والیبال؛

گاربیچ: تمرکزمان برای مسابقه با ایران است

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۲۲۳۲۳
گاربیچ: تمرکزمان برای مسابقه با ایران است
سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: پنجمین پیروزی خود را برابر بلغارستان کسب کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: پنجمین پیروزی خود را برابر بلغارستان کسب کردیم و اکنون تمرکزمان برای مسابقه با ایران است.

نیکولا گاربیچ پس از پیروزی شاگردانش برابر بلغارستان در دومین روز هفته دوم لیگ جهانی در نشست خبری افزود: می دانستم بازی سختی مقابل بلغارستان در پیش خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بلغارستان برای صعود باید مقابل صربستان به پیروزی دست می یافت، گفت: اطمینان داشتیم که این تیم با تمام توان برابر تیمی که هیچ شکستی نداشته است به میدان می آید.

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: اکنون منتظر بازی با ایران هستیم و باید روی این بازی متمرکز شویم و خود را برای رویارویی با آن ها آماده کنیم. من به بازیکنانم ایمان دارم.

سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان نیز در این نشست خبری گفت: ست های بسیار نزدیکی را واگذار کرده ایم که مشکلی بسیار بزرگ برای تیم ما محسوب می شود.

پلامن کنستانتینوف با بیان اینکه شاید به تجربه بیشتری نیاز داریم، تصریح کرد: تیم های دیگر در این لحظات حساس تمرکز بهتری دارند. امیدوارم راز پیروزی در مسابقات نزدیک را در آینده یاد بگیریم. این مسئله برای بازیکنان جوان امری عادی است و مطمئن هستم مشکل رفع خواهد شد.

بازیکن شماره هشت صربستان گفت: بلغارستان چیزی برای از دست دادن نداشت و ما این را به خوبی می دانستیم. این یک پیروزی بزرگ برای صربستان بود. به تیمم افتخار می کنم.

مارکو ایوویچ درباره مسابقه بعدی صربستان گفت: ایران با چند بازیکن جدیدش برای ما تیمی غیر قابل پیش بینی است، اما از این بازی هم انتظار نتیجه ای خوب  داریم.

ویکتور یوسیفوف کاپیتان بلغارستان نیز در این نشست خبری گفت: مقابل صربستان خوب جنگیدیم. سعی کردیم که حداقل یک امتیاز از این بازی به دست آوریم که متاسفانه مثل بازی با ایران نتوانستیم. نیاز به گفتن ندارد که برابر چه تیم هایی به میدان می رویم و همه آن ها را می شناسند. شرایط سختی در پیش داریم اما قول می دهم تمام تلاش مان را انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز