جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با برنا:

وضعیت تیم ملی نرمال نیست/ کفه ترازو به سود صربستان سنگینی می‌کند

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۲:۳۱
کد خبر: ۴۲۲۳۸۳
وضعیت تیم ملی نرمال نیست/ کفه ترازو به سود صربستان سنگینی می‌کند
سرمربی پیشین تیم والیبال شهرداری ارومیه معتقد است تیم ملی کشورمان به دلیل خستگی در شرایط ایده‌آلی قرار ندارد.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا اظهار کرد: درست است که تیم ایران دیروز مغلوب برزیل شد اما اگر شرایط تیم کشورمان را در نظر بگیریم و تحلیلی منطقی از وضعیت این تیم داشته باشیم، متوجه می‌شویم بچه‌ها عملکرد بدی مقابل تیم‌‌های قدرتمند جهان نداشتند.

سیدعباسی با تاکید بر قدرت تیم ملی والیبال برزیل ادامه داد: توان واقعی تیم ملی برزیل در  المپیک ریو نمود پیدا می‌کند و چهره واقعی این تیم را یک ماه دیگر در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان خواهیم دید. برزیلی‌ها در روند رو به رشد خود به مرحله تکامل نزدیک شده‌اند. گذشته از این، تیم ایران پس از حضور موفق در بازی‌های سنگین انتخابی المپیک از خاور دور به آمریکای جنوبی سفر کرد و به فاصله بسیار کمی مجبور شد به اروپا برود. با وجود همه اینها معقتدم بازی دیروز از دیدارهای خوب تیم ملی کشورمان بود.

وی افزود: صرف نظر از ست چهارم، تیم ایران بازی خوبی مقابل شاگردان برناردو رزنده به نمایش گذاشت و حتی می‌توان گفت نمایش بچه‌ها در دیدار دیروز از بازی مقابل بلغارستان هم بهتر بود. برزیلی‌ها زمانی که به قابلیت‌های فردی خود متکی شدند از ایران پیش افتادند. آنها به ویژه در زدن سرویس عملکرد خوبی داشتند، ضمن اینکه نباید فراموش کنیم تیم کشورمان بدون بازیکنی مانند فرهاد قائمی که دریافت‌کننده‌ای مطمئن و بی‌بدیل به حساب می‌آید در این مسابقات حاضر شده است.

سرمربی پیشین تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره بازی امروز بلندقامتان کشورمان مقابل صربستان توضیح داد: صرب‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. آنها در دیدار مقابل برزیل عملکرد خوبی داشتند و برتری خود را به رخ این تیم قدرتمند کشید. البته تیم ایران در و ضعیت عادی از صربستان سرتر است و می‌تواند این تیم را شکست دهد اما وضعیت تیم ما در حال حاضر نرمال نیست. خستگی شدید حاصل از سفرهای متعدد در چهره بازیکنان ایران به خوبی نمایان است. حضور بازیکنانی مانند فرهاد قائمی و امیر غفور می‌توانست تا حدود زیادی به سود  تیم ایران باشد اما در شرایط فعلی کفه ترازو به سود صربستان سنگینی می‌کند.

کارشناس والیبال کشورمان با اشاره به صحبت‌هایش با خوان سیچلو، مربی تیم ملی ایران اضافه کرد: طی صحبت‌هایی که با او داشتم به این نتیجه رسیدیم که تیم ایران از زمان حضور ولاسکو در کشورمان قدرتمندتر شده است. چند سال پیش در پست‌های مختلف بازیکنان ثابتی داشتیم اما حالا اینطور نیست. برای نمونه محمدجواد معنوی‌نژاد و میلاد عبادی‌پور پدیده‌های ایران در پست دریافت‌کننده‌اند. معنوی‎‌نژاد در لیگ جهانی تا اینجا حق خود را گرفته است. هرچند او برای حضور در انتخابی المپیک کنار تیم ملی حضور نداشت اما در لیگ جهانی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و در چند دیدار بار تیم ملی را به دوش کشید. میلاد هم توانایی زیادی دارد اما او نیز مانند همه اعضای تیم ملی خسته است. به هرحال امیدوارم با ریکاوری مطلوب تیم ملی کشورمان بتواند در ادامه لیگ جهانی نتایج بسیار خوبی بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز