بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرینات تیم ملی تکواندو مردان؛

گودرزی: تکواندو از امیدهای ایران در المپیک است/ کسب نتیجه فقط مدال آوری نیست

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۰:۱۵
کد خبر: ۴۲۲۵۰۷
گودرزی: تکواندو از امیدهای ایران در المپیک است/ کسب نتیجه فقط مدال آوری نیست
وزیر ورزش و جوانان در بازدید از تمرینات تیم ملی تکواندو مردان ایران این رشته را از امیدهای مدال در المپیک ریو عنوان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر گودرزی با حضور در خانه تکواندو از تمرینات آماده سازی تیم ملی مردان ایران بازدید و دقایقی با کادر فنی و ورزشکاران همچنین رییس فدراسیون تکواندو کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این بازدید، نحوه آماده سازی تیم ملی تکواندو را  خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به توضیحات مربیان همچنین سوالاتی که از آنها داشتم در جریان روند آماده سازی این تیم  قرار گرفتم و خوشبختانه نحوه تمرینات را در راه آماده سازی برای حضور مفتدرانه  در المپیک ریو مناسب دیدم.

دکتر گودرزی ادامه داد: تکواندو برای المپیک ریو از امیدهای کاروان ورزش ایران محسوب می شود و خوشبختانه وضعیت آماده سازی آنها خوب پیش رفته و از رنکینگ های بالایی نیز برخوردارند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می توانند نتایج خوبی بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از تمرینات تیم ملی مردان تکواندو، از نحوه تلاش و جدیت ملی پوشان قدردانی و آنها را به ادامه این تلاش حداکثری برای نتیجه گیری در المپیک رهنمون ساخت و در عین حال تاکید کرد: کسب نتیجه فقط مدال آوری نیست همانا تلاش جانانه برای عزت و سربلندی کشور در این عرصه بزرگ موفقیت قلمداد می شود اما با روند آماده سازی خوب تیم  ملی تکواندو نیز نتیجه از حیث مدال هم به یاری خداوند متعال رقم خواهد خورد.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو نیز گزارشی از روند تمرینات اماه سازی ملی پوشان ارائه داد.وی از حضور وزیر ورزش و جوانان در تمرینات که موجبات افزایش توان روحی و روانی ملی پوشان را فراهم آورده تقدیر کرد و تاکید کرد: خوشبختانه همه پیش بینی ها در راه اماده سازی به خوبی پیش رفته و مشکل خاصی وجود ندارد.

مقانلو گفت: اکنون نوبت به بار نشستن زحمات است به همین دلیل تلاش ما برای نتیجه خوب و سربلندی تکواندو در این ماه پایانی ادامه خواهد داشت.

فرزان عاشورزاده، هادی خدابخشی و سجاد مردانی سه تکواندور المپیکی ایران هستند که با روحیه بالا و آمادگی جسمانی خوب مراحل پایانی آماده سازی خود را سپری می کنند.

تکواندوی ایران در تاریخ برگزاری بازیهای المپیک با دو مدال طلا و یک مدال برنز هادی ساعی همچنین مدال نقره محمد باقری معتمد و مدال برنز یوسف کرمی  با 5 مدال  یکی از رشته های مدال آور  المپیکی کاروان ایران در ادوار گذشته محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز