محصص: در بازی های تدارکاتی عیار بازیکنان مشخص می شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۳:۴۵
کد خبر: ۴۲۲۵۲۰
محصص: در بازی های تدارکاتی عیار بازیکنان مشخص می شود
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: تیم ملی جوانان در کمپ 10 روزه آلمان محک جدی خواهد خورد چرا که بازی های تدارکاتی بسیار خوبی را برگزار خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال زیر 19سال پسران از روز 5 شنبه 3 تیر ماه به آلمان سفر کرده و تاکنون 4 جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته است. طی تماسی که با سرمربی این تیم داشتم، خوشبختانه تیم در شرایط خوبی به سر می برد و بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: سفر کردن، تغییر محیط و رقابت با تیم های مختلف بسیار مهم است و باعث می شود بازیکنان با انگیزه فراوان در مسابقات دوستانه و تمرینات مختلف حضور داشته باشند. برای تغییر و موفقیت هر تیمی نیاز به سفر دارد چرا که در مسافرت ها بازیکنان از لحاظ روحی، جسمی، شخصیتی و تحت فشار بودن محک می خورند و ارزیابی می شوند.
 
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال در پایان بیان کرد: سه بازی بسیار خوب و سنگین برای بازیکنان در نظر گرفته شده که امیدوارم کادر فنی در این دیدارها به خواسته های خود برسد. معتقدم دربازیهای تدارکاتی عیار بازیکنان مشخص می شود و برد و باخت در دیدارهای دوستانه برایمان معیار نیست. مهمترین هدف ما از حضور در بازیهای تدارکاتی و دوستانه کسب تجربه و ارزیابی بازیکنان از سوی کادر فنی است تا با پی بردن به نکات ضعف و قوت تیم، در راستای بهبود و تقویت آن اقدامات لازم را انجام دهند.
نظر شما