تمامی باشگاه های لیگ برتری باید گواهینامه حرفه ای از AFC اخذ کنند

افتخاری: اگر تیمی شرایط تیمداری ندارد، امتیازش را واگذار کند

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۳:۵۲
کد خبر: ۴۲۲۵۲۸
افتخاری: اگر تیمی شرایط تیمداری ندارد، امتیازش را واگذار کند
رئیس کمیته فوتسال درباره واگذاری امتیاز برخی از تیم های لیگ برتری فوتسال صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال گفت: باتوجه به اینکه تمامی باشگاههای لیگ برتری باید با اخذ گواهینامه حرفه ای از AFC، در مسابقات حضور داشته باشند، کمیته فوتسال برنامه ریزی های خود را در این خصوص انجام داده و باید از این پس طبق این برنامه ها پیش رویم تا لیگ حرفه ای تری داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: اینکه برخی از تیم ها با توجه به شرایط مالی که دارند، نمی توانند در لیگ بمانند، به طبع باید امتیاز خود را واگذار کنند. ما از این پس با توجه به سختگیری هایی که انجام خواهیم داد، قصد داریم تا شرایط حرفه ای سازی باشگاهها را فراهم کنیم تا آنها بتوانند گواهینامه حرفه ای از AFC را کسب کنند و این اتفاق باید تا سال 2018 رخ دهد.
 
افتخاری در پایان در خصوص عدم واگذاری امتیاز تیم ها به مالکان جدید و جایگزینی یک تیم به جای تیم مربوطه در لیگ برتر گفت: اگر تیمی نمی تواند تیمداری کند، بدون شک باید امتیازش را واگذار کند و اگر در زمان مشخص شده، مشتری برای خریداری سهام باشگاه مربوطه پیدا نشد، هیات رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه خواهد داد و در اینباره تصمیم نهایی را می گیرد. تاکنون این اتفاق رخ نداده است اما با توجه به اینکه باشگاهها باید حرفه ای شوند، سخت گیری هایی وجود خواهد داشت تا تیم ها بهشرایط ایده ال و حرفه ای نزدیک تر شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز