احمدی اعلام کرد:

اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی در قالب آموزش و مشاوره در اوقات فراغت ورزشکاران المپیک ریو

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۶:۱۸
کد خبر: ۴۲۲۵۷۸
اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی در قالب آموزش و مشاوره در اوقات فراغت ورزشکاران المپیک ریو
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان از اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی در قالب آموزش ومشاوره دراوقات فراغت ورزشکاران المپیک ریو ۲۰۱۶ خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان به تشریح اقدامات فرهنگی در نظر گرفته شده برای ورزشکاران المپیک ریو ۲۰۱۶ پرداخت و گفت: برای اوقات فراغت ورزشکاران پیش‌بینی‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران دوره‌های تمرینی سختی را سپری می‌کنند و نیاز به حمایت‌های همه جانبه دارند اظهار کرد: در این راستا از فدراسیون‌ها خواستیم تا اوقات فراغت ورزشکاران المپیک را با برنامه‌های فرهنگی غنی سازی کنند.

دکتر احمدی به نقش خانواده ورزشکاران اشاره وعنوان کرد: ملاقات‌های متعددی از سوی مدیران رشته‌های ورزشی با خانواده ورزشکاران صورت می‌گیرد و برنامه‌های مختلف فرهنگی برای این افراد اجرایی می‌شود، تا با توجه به نقش حمایتی آنان از ورزشکاران بتوانند تأثیرات فرهنگی بیشتری بر ورزشکاران المپیک ریو داشته باشند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان از اجرای برنامه‌های فرهنگی طی ۴۵ روز باقیمانده تا المپیک خبر داد و گفت: مجموعه فعالیت‌های فرهنگی شامل مسائل دینی، اعتقادی، مشاوره‌های مذهبی ‌و .. می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت تخلف اخلاقی از سوی ورزشکاران المپیک چه برخوردی با آنان می‌شود اظهار کرد: این ورزشکاران بسیار توجیه هستند و تحت آموزش‌های مختلف قرار گرفته‌اند، بنابراین جایگاه خود را به درستی درک کرده‌اند و به هیچ عنوان از این افراد مشکل اخلاقی سر نمی‌زند.

نظر شما