فصل خوبی را در پیش خواهیم داشت

شهباززاده: حضور هواداران در تمرینات شور و شوق خوبی ایجاد کرده است/ با خصوصیات رضایی آشنا هستم

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۴:۵۵
کد خبر: ۴۲۲۵۹۶
شهباززاده: حضور هواداران در تمرینات شور و شوق خوبی ایجاد کرده است/ با خصوصیات رضایی آشنا هستم
مهاجم تیم استقلال گفت: من مطمئن هستم اگر همه چیز خوب پیش برود امسال فصل خوبی را رقم می‌زنیم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سجاد شهباززاده، مهاجم تیم استقلال  در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: ما تمرینات‌مان را چند روز است که شروع کرده‌ایم و تقریبا کسانی که با باشگاه قرارداد داشتند در تمرینات حاضر شدند. فقط کسانی که در حال مذاکره با باشگاه هستند در تمرینات حضور ندارند.

وی در خصوص شرایط خودش گفت: من یک سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد داشتم و بعد از صحبت با مسئولان باشگاه در تمرینات حاضر شدم.

شهبازراده در خصوص حضور تماشاگران در تمرینات استقلال گفت: اتفاقا شور و شوق خوبی در بین مردم ایجاد شده و هر روز می‌بینیم نزدیک به 2 هزار نفر در تمرینات حاضر هستند. همین مسئله برای ما انگیزه ایجاد می‌کند و امیدوارم امسال سال خوبی برای ما باشد.

وی در خصوص مسابقات کوپا آمه‌ریکا گفت: من از بین برزیل و آرژانتین بیشتر برزیل را ترجیح می‌دهم. هرچند مسابقات چندین سال گذشته را دیده‌ام و زمانی که در پرتغال فیگو بازی می‌کرد طرفدار این تیم بودم.

وی در خصوص اینکه آیا از حضور بازیکنان جدید در استقلال خبر دارد یا خیر گفت: من بیشتر اخبار را از برادرم و یا اخبار تلویزیون متوجه می شوم. مثل وقتی به منزل می‌روم برادرم می پرسد آیا فلانی به تمرین آمده بود که من می‌گویم خبری ندارم ولی می بینم که مثلا عکس یک پیشکسوت را به من نشان می‌دهد و می‌گوید این هم عکسش!

شهباززاده در خصوص وضعیت امسال استقلال گفت:من مطمئن هستم اگر همه چیز خوب پیش برود امسال فصل خوبی را رقم می‌زنیم.

شهباززاده در خصوص حضور کاوه رضایی در استقلال و سابقه بازی در کنار وی در سایپا گفت: من دو سال خوب بارضایی در سایپا داشتم و به همین دلیل با خصوصیات وی آشنا هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا راضیی برای پیوستن به استقلال با وی صحبت کرد یا خیر گفت: نه من با رضایی تماس گرفتم و نه رضایی به من زنگ زد ولی بعد از حضورش با او تماس گرفتم و تبریک گفتم.

شهباززاده در خصوص شلوغی روزهای نقل و انتقالات گفت: متاسفانه یک سری از رسانه‌ها روی چیزی که اتفاق نیفتاده تحلیل می‌نویسند و در حالی که اصلا شاید مذاکراتی انجام نشده باشد قضاوت می‌کنند. قبول کنید که حضور بازیکنان ایرانی در خازج از کشور سخت شده ولی مثلا برای خود من پیشنهاد خارج رسیده بود که در رسانه ای شدن آن نه من نقش داشتم و نه مدیر برنامه‌ام. من فقط می‌خواهم رسانه‌ها به شایعات دامن نزنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز