پیام باشگاه پرسپولیس به مناسبت شب‌های قدر و ضربت خوردن حضرت علی (ع)

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۲:۴۰
کد خبر: ۴۲۲۶۱۰
پیام باشگاه پرسپولیس به مناسبت شب‌های قدر و ضربت خوردن حضرت علی (ع)
باشگاه پرسپولیس به مناسبت گرامیداشت شب‌های عظیم‌الشأن قدر و ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) پیامی صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است:

چه لحظاتی است این شب‌های پر فیض قدر. شب‌هایی که آسمان و زمین بیش از هر زمانی به یکدیگر نزدیک می‌شوند. گویی فاصله‌ها از بین می‌روند تا مجالی باشد برای آسمانی شدن ما زمینی‌ها. آسمان به زمین نزدیک می‌شود تا مولایمان خسته از ناجوانمردی‌های روزگار، به دیدار معبودش بشتابد.

شب‌های قدر، قلب تپنده روزگار است. نبضی که در دل ماه شریف میهمانی خدا می‌تپد، بغضی که می‌ترکد و فرق شکافته‌ای که مرز بین عدالت و بی‌عدالتی می‌شود.

امیرالمومنین علی (ع) شهید راه عدالت شد تا برای همیشه حجت را تمام کند تا روزگاری که حجت بر حق، امام عصر (عج) برای پیاده کردن راستین دین محمدی و عدالت علی (ع) قیام رهایی‌ساز خود را از دل قیام کربلا و به اذن ذات اقدس الهی جاری کند.

شب‌های قدر مجالی است برای اندیشیدن دوباره، لحظاتی که تقدیر ما در آن رقم خواهد خورد و ما آن گونه خواهیم زیست که می‌اندیشیم. شب‌هایی که فضیلت آن را برابر هزار ماه قرار داده‌اند تا شاید به خود آییم از بزرگی فرصتی که پرودگار عالم در اختیار بندگانش قرار داده است.

باشگاه پرسپولیس با گرامیداشت این شب‌های عزیز، پیشاپیش شهادت شیر مرد خدا، حضرت علی (ع) را به مسلمانان و شیعیان جهان، ملت شریف ایران بویژه هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز