ستار همدانی در گفتگو با برنا:

مشکل ما، بزرگ کردن بیش از حد کی‌روش است/ او باید با فوتبال ایران کنار بیاید

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۵:۲۵:۲۴
کد خبر: ۴۲۲۶۲۳
مشکل ما، بزرگ کردن بیش از حد کی‌روش است/ او باید با فوتبال ایران کنار بیاید
کارشناس فوتبال ایران گفت: کی‌روش با شناخت و آگاهی وارد ایران شد و باید با این وضعیت فوتبال ما کنار بیاید.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، ستار همدانی، بازیکن سابق تیم استقلال در خصوص اختلاف اخیر ایجاد شده بین کارلوس کی‌روش با برانکو و همچنین مربیان داخلی صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: مشکل از جایی شروع شد که کی روش را به اندازه ای بزرگ کردیم که نتوانستیم با کارهای او مقابله کنیم و همگی تحت تاثیر نام او قرار گرفتیم. در واقع ما نمی توانیم خودمان را باور کنیم و در مقابل این افراد روش برخورد را بلد نیستیم.

وی ادامه داد: برخی از آقایان فکر می کنند که این افراد آمده اند که فوتبال ایران را نجات دهند. در صورتی که اینگونه نیست و بسیاری از آنها به فکر بردن دلارها به خارج هستند.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص علت بروز این مشکل خاطرنشان کرد: مقصر این مسائل ما هستیم که بیشتر از حد اختیاراتش به او اجازه دادیم. اگر در این ماجرا یک مدیریت اخلاقی، حرفه ای و فنی می شد این مشکلات به وجود نمی آمد. این آقا زمانی که به ایران آمد، با شناخت و مطالعه وارد کشور شد  و از شرایط کشور ما آگاهی داشته. پس باید قبول کند که امکانات ایران همین حد است و باید با این وضعیت کنار بیاید.

همدانی تصریح کرد: در مقاطع مختلف، کی روش با افرادی چون قلعه نویی، برانکو، اسدی، کرانچار و ترابیان به مشکل برخورده است. آیا همه این افراد مشکل داشتند و تنها او بدون ایراد بوده است ؟

وی با اشاره به مقایسه کی روش و ایویچ ادامه داد: بین تومیسلاو ایویچ و کی روش، کدام یک از این ها بزرگتر و با سابقه تر هستند ؟ اصلاً خروجی های ایویچ قابل مقایسه با کی روش است ؟ ایویچ هیچ وقت رفتاری مثل کی روش را از خود بروز نداد و از نظر اخلاقی به مراتب بالاتر از سرمربی پرتغالی تیم ملی بود.

کارشناس فوتبال ایران درباره تاثیر این تنش ها روی عملکرد تیم ملی در آستانه انتخابی جام جهانی 2018 اظهار داشت: مطمئناً ادامه این تنش ها به تیم ملی ضربه خواهد زد. جایی که تیم آرامش وجود نداشته باشد، موفقیت سخت به دست می آید و با این شرایط تیم ملی آسیب خواهد دید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز