نخستین نماینده ایران فردا روی تخته می رود؛

جدال طاهریان با برترین سبک وزن های جهان

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۲۱:۰۳:۴۳
کد خبر: ۴۲۲۶۵۶
جدال طاهریان با برترین سبک وزن های جهان
مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2016 از امروز (شنبه 5 تیر) با برگزاری رقابت‌های دسته 56 کیلوگرم رسما استارت خورد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2016 از امروز (شنبه 5 تیر) با برگزاری رقابت‌های دسته 56 کیلوگرم رسما استارت خورد.در این وزن تیم ملی جوانان ایران نماینده‌ای ندارد. رقابت‌ها برای کشورمان از فردا (یکشنبه 6 تیر) در دسته 62 کیلوگرم با حضور سید علیرضا طاهریان نخستین نماینده تیم ملی جوانان بر روی تخته این دوره از رقابتها آغاز می شود.

آخرین بخش از کاروان تیم ملی وزنه برداری ایران شب گذشته وارد شهر تفلیس شد و در فرودگاه مورد استقبال علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری قرار گرفت.تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشورمان در هتل کروز (هتلی کوچک در حوالی شهر که در کنار رودخانه شهر تفلیس )مستقر شده است.مسئولین و میهمانان ویژه این رقابت‌ها در هتل پرفرنس اقامت دارند.

وزنه برداران تیم ملی جوانان ایران صبح امروز (شنبه 5 تیر) پس از صرف صبحانه راهی سالن تمرین این رقابتها شدند و یک جلسه تمرین پرفشار و جدی و باطراوت را زیر نظر مربیان برگزار کردند. سومین تمرین که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید بیشتر وزنه برداران به کارهای استقامتی پرداختند.

سالن تمرین این رقابتها با سالن مسابقات متفاوت است و امکانات بدنسازی و وزنه در آن برای وزنه برداران تدارک دیده شده است.همزمان با تمرین تیم ملی جوانان وزنه بردارن چند کشور دیگر نیز تمربن می کردند.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2016 از ساعت 10 صبح امروز (شنبه 5 تیر) به وقت محلی با برگزاری رقابت‌های دسته 56 کیلوگرم رسما آغاز شد و وزنه‌برداران این دسته روی تخته رفتند. در این وزن تیم ملی وزنه‌برداری جوانان ایران نماینده‌ای ندارد.رقابت‌های وزنه‌برداری زنان نیز از فردا (یکشنبه 6 تیر) با برگزاری مسابقات دسته 48 کیلوگرم و همزمان با برگزاری مسابقات دسته 62 کیلوگرم مردان آغاز می شود و سید علیرضا طاهریان نخستین نماینده تیم ملی جوانان کشورمان به روی تخته می رود و با برترین سبک وزن های جهان رقابت می کند.

به رغم اهمیت این رقابت‌ها و حضور گسترده وزنه‌برداران در تفلیس هیچ تبلیغات ویژه ای در فرودگاه و سطح شهر درباره مسابقات وزنه‌برداری جوانان قهرمانی جهان به چشم نمی‌خورد و تنها تبلیغات موجود درباره مقاصد و جاذبه‌های گردشگری شهر تفلیس است. به گفته میهمانان حاضر در این رقابت‌ها میزبانی گرجستانی چندان تعریفی ندارد.

تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری میهمان ویژه این رقابت‌هاست که از چند روز پیش به گرجستان سفر کرده است.

رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان قهرمانی جهان طی روزهای 5 تا 12 تیر در شهر تفلیس برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز