با تلفیق جوانی و تجربه جوب اعتماد مسئولین را خواهیم داد

رحیمی‌نژاد: با حضور جوانان، آینده بسیار روشنی برای کبدی بانوان تصور می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۲۳۱۶۰
سرپرست تیم ملی کبدی بانوان گفت: امیدواریم با تلفیق انگیزه جوانی در کنار تجربه دیگر بازیکنان، بتوانیم پاسخ اعتماد مسئولان را در مسابقات پیش رو بدهیم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، زهرا رحیمی‌نژاد، سرپرست تیم ملی کبدی بانوان مهم‌ترین ویژگی تیم ملی کبدی بانوان را جوان بودن آن دانست و افزود: این تیم با میانگین سنی 20 سال، میانگین قد 168 سانتیمتر، وزنی ایده آل و قدرت فنی بالا یکی از قدرتمند ترین تیم های آسیایی است.

سرپرست تیم ملی کبدی بانوان با بیان این که 80 درصد تیم ملی بانوان را جوانان تشکیل می دهند، گفت: امیدواریم با تلفیق انگیزه جوانی در کنار تجربه دیگر بازیکنان، بتوانیم پاسخ اعتماد مسئولان را در مسابقات پیش رو بدهیم.

وی در عین حال افزود: تیم ما تلفیقی از 5 استان شامل 3 نماینده از تهران، 3 نماینده از اصفهان و نمایندگانی از استان های گلستان، مرکزی و کرمانشاه است که این نشان می دهد فدراسیون به همه استان ها توجه دارد.

رحیمی نژاد با بیان این که تیم ملی کبدی بانوان ایران با اندوخته پرباری از مدال ها و افتخارات به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود، گفت: این تیم عناوینی چون مدال دومی و سومی رقابت های آسیایی در تهران و هندوستان، مقام دومی رقابت های جهانی هندوستان و عنوان های سوم و دوم بازی های آسیایی چین و کره جنوبی را در کارنامه خود دارد.

سرپرست تیم ملی کبدی بانوان رسیدن به عنوان قهرمانی را هدف اصلی تیم در این مسابقات دانست و افزود: با توجه به آمادگی های مطلوب ناشی از مراحل گوناگون اردوهای آماده سازی و انگیزه فراوان کبدی کاران، دستیابی به این هدف را دور از دسترس نمی دانیم.

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کبدی بانوان بزرگسال آسیا از هفتم تا 16 تیرماه به میزبانی شهر بوسان در کشور کره جنوبی برگزار می شود.

زهرا عباسی، صدیقه جعفری، مرضیه عشقی، نفیسه حسینی نسب، رویا داودیان، رویا لک علی آبادی، فاطمه کرمی، زهرا کریمی، زهرا آسترکی و زهرا احسانی نفرات اعزامی تیم ملی به این رقابت ها هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز