نشست تخصصی نخبگان و صاحبنظران گلف تهران؛

سعیدی: از تمام ظرفیت‌های موجود و بالقوه برای توسعه و پیشرفت گلف استفاده می‌کنیم

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۹:۵۹
کد خبر: ۴۲۳۱۶۸
سعیدی: از تمام ظرفیت‌های موجود و بالقوه برای توسعه و پیشرفت گلف استفاده می‌کنیم
رئیس فدراسیون گلف در نشست تخصصی نخبگان، صاحبنظران و پیشکسوتان گلف تهران گفت: باید از تمام ظرفیتهای موجود و بالقوه برای توسعه و پیشرفت این ورزش در کشور استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، نشست تخصصی نخبگان، صاحبنظران و پیشکسوتان گلف تهران به منظور بهره وری و استفاده بهینه از زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب و کشف استعدادها، پشتوانه سازی و توسعه و گسترش گلف صبح امروز باحضور کیکاووس سعیدی رییس،غلامرضا معماری دبیر و جمعی از صاحبنظران این رشته در دفتر فدراسیون گلف برگزار شد.

دراین جلسه کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف با اشاره به اهمیت توسعه گلف اظهار داشت: باید از تمام ظرفیتهای موجود و بالقوه برای توسعه و پیشرفت این ورزش در کشور استفاده کنیم.

وی با اشاره به این که زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب ویترین این رشته ورزشی است افزود:زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب یکی از ظرفیتهای اصلی در بخش زیر ساخت است که در صورت تعامل و همکاری با مدیران محترم زیربط می توانیم از این ظرفیت در بخش استعدادیابی ،آموزش و توسعه برنامه های تدوین شده فدراسیون به نحو احسنت بهره ببریم.

سعیدی پیشرفت گلف را منوط به مشارکت بیشتر مربیان ،پیشکسوتان و خبرگان گلف در جهت پیشبرد اهداف این فدراسیون دانست.

وی با اشاره به پیگیری و اقدام طرح احداث زمین های تمرینی گلف در استان ها زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب را پتانسیل و ظرفیت خوبی برای گسترش این ورزش دانست.

رئیس فدراسیون گلف خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر کمیته استعدادیابی و همگانی با هدف توسعه این ورزش در فدراسیون گلف راه اندازی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز