رقابت‌های جهانی وزنه برداری؛

طاهریان در دسته ۶۲ کیلوگرم روی تخته می‌رود

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۸:۴۱
کد خبر: ۴۲۳۲۱۳
طاهریان در دسته ۶۲ کیلوگرم روی تخته می‌رود
کادرفنی برای طاهریان ملی پوش 62 کیلویی کشورمان در میدان جهانی گرجستان رکورد مجموع 266 کیلوگرم را اعلام کردند

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، نخستین نماینده کاروان 8 نفره وزنه برداری جوانان کشورمان عصر امروز راس ساعت 18 در رقابت دسته 62 کیلوگرم مسابقات جهانی جوانان روی تخته می‌رود تا شانس خود را برای کسب یکی از سکوهای قهرمانی این وزن در مصاف با رقبای قدرتمند خود بیازماید.

سید علیرضا طاهریان وزنه بردار چهار محالی کشورمان بدلیل اینکه امروز و از ساعت 18 عصر می‌بایست در میدان جهانی به مصاف رقبا برود با صلاحدید کادرفنی تمرین نداشت و حتی در وعده صبحانه خود نیز رژیم غذایی درنظر گرفته شده توسط کادرفنی را مو به مو رعایت کرد تا در مراسم وزن کشی دچار مشکل نشود.

طاهریان راس ساعت سه و نیم همراه با وحید ربیعی مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان در مراسم وزن کشی دسته 62 کیلوگرم حاضر شد و پس از اینکه بدون مشکل سر وزن قانونی رسید ، در کنار مربی خود (وحید ربیعی) آخرین نکات فنی را ملکه ذهن کرد تا در نهایت از ساعت 18 امروز (یکشنبه 6 تیرماه 95) دررقابت با وزنه برداران قدرتمند حاضر در این وزن بخت خود را برای دشت نشان ارزشمند جهانی بیازماید. ربیعی درزمان باقی مانده تا رفتن این وزنه بردار جوان رویتخته سعی می کند بیشتر این وزنه بردار را از لحاظ روحی و ورانی مهیای دست به وزنه شدن و دوئل با حریفان سرسخت و توانمند 62 کیلویی کند.

لازم به توضیح است؛ کادرفنی برای طاهریان ملی پوش 62 کیلویی کشورمان در میدان جهانی گرجستان رکورد مجموع 266 کیلوگرم را اعلام کردند و باید دید این جوان با آتیه در رقابت با سایر وزنه برداران این دسته در میدان عمل چه نتیجه ای را در گام نخست برای کاروان وزنه برداری کشورمان دشت می کند. در این وزن وزنه بردار ترکیه با مجموع 338 کیلوگرم فعلا تا قبل از شروع مسابقه در جایگاه نخست این وزن قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز