عملکرد بازیکنان ایرانی قابل قبول بود

شمس: تاسیسات دریایی بازی به بازی بهتر شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۲:۵۰
کد خبر: ۴۲۳۳۳۳
شمس: تاسیسات دریایی بازی به بازی بهتر شد
حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی با اشاره به اینکه تیم تاسیسات دریایی در رقابت های فوتسال باشگاه های جهان از بازیکن خارجی سود نمی برد، عملکرد این تیم را خوب و مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتسال ایران به عنوان قدرتمند‌ترین تیم آسیاست که تاکنون توانسته 11 بار در مسابقات فوتسال آسیا به قهرمانی‌های متعددی دست یابد و بر اساس آخرین رده‌بندی جهانی تیم ملی فوتسال ایران در رنکینگ جهانی بعد از برزیل، اسپانیا و روسیه در جایگاه پنجم قرار دارد.

البته طی سال‌های اخیر؛ باشگاه‌های فوتسال ایران نیز توانستند به عنوان تیم‌های قدرتمند در رقابت‌های مختلف آسیایی و جهانی کارنامه درخشانی از خود نشان دهند.

باشگاه «شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی» یکی از باشگاه‌های قدرتمند فوتسال ایران است که در سال 2012 تاسیس شد و توانسته در لیگ ایران و آسیا افتخارات بسیاری را کسب کند.

تیم تاسیسات دریایی با مربیگری وحید و امیر شمسایی به مسابقات جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کرد ولی بدون بازی‌های تدارکاتی به  این مسابقات گام نهاد و در دو دیدار ابتدایی خود برابر تیم های قدرتمند بارسلونا اسپانیا و باربوسای برزیل نتیجه را واگذار کرد و در آخرین دیدارش با تیم دینامو مسکو روسیه با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسید تا شاگردان شمسایی در این دوره از مسابقات یک امتیاز کسب کنند.

حسین شمس، پیشکسوت و سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره سطح کیفی و فنی تیم باشگاه تاسیسات دریایی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان، اظهار کرد: تیم تاسیسات دریایی با توجه به اینکه هیچگونه بازی تدارکاتی قبل مسابقات جام باشگاه‌های جهان انجام نداده بود اما توانست بازی های خوبی در این رقابت‌ها انجام دهد.

وی با بیان اینکه تیم تاسیسات دریایی با گذراندن هر بازی با تمرکز و آمادگی بهتری در بازی بعدی شرکت می‌کرد، افزود: با توجه به اینکه تیم تاسیسات دریایی نسبت به سایر تیم‌های شرکت کننده، از بازیکن خارجی برخوردار نبود اما توانست با بازیکنان داخلی، بازی‌های خوبی از خود نشان دهد.

شمس ادامه داد: بسیاری از تیم‌های شرکت کننده در جام باشگاه‌های  فوتسال جهان دارای بازیکنان خارجی بودند، همانند باشگاه قطری که از بازیکنان خارجی استفاده کرد اما تیم تاسیسات دریایی بدون بازیکنان خارجی در این دوره از مسابقات بازی‌های خوبی انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه تیم تاسیسات دریایی با حضور در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال جهان سطح کیفی و فنی بهتری از سایر تیم‌های آسیایی برخوردار است، اضافه کرد: تیم تاسیسات دریایی دارای مهره های مناسبی اعم از احمد حسن‌زاده و محمد کشاورز است که این مهره‌ها با زیرکی جایگزین مهره های گذشته شده‌اند و اگر این روند ادامه یابد در موفقیت تیم بسیار تاثیر گذار است.

شمس در پایان با اشاره به اینکه تیم تاسیسات دریایی از رده سنی پائینی برخوردار است، گفت: اگر همین روند سطح کیفی تیم تاسیسات دریایی حفظ شود، این تیم در رقابت‌های مختلف آسیایی با مشکلی رو‌به‌رو نخواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز