جهت حضور در کمپ هماهنگی داوران؛

مهدوی فردا به روسیه می‌رود

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۹:۱۰
کد خبر: ۴۲۴۳۲۲
مهدوی فردا به روسیه می‌رود
داور المپیکی ایران در بازی های ریو برای شرکت در کمپ هماهنگی داوران المپیکی، فردا به پایتخت کشور روسیه خواهد رفت.

اردوی داوران بازی‌های المپیک ریو 2016 از جمعه (11 تیرماه) به مدت 4 روز به میزبانی شهر مسکو در کشور روسیه برگزار می‌شود که داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک 2016 در این کمپ حضور خواهند داشت.

این اردو با هدف هماهنگی داوران و تحلیل و آنالیز مبارزات دوره‌های گذشته صورت می‌گیرد که قرار است این آنالیز توسط نماینده فنی فدراسیون جهانی تکواندو تشریح شود. در این دوره همچنین بحث‌های کاربردی در رابطه با مسائل داوری مطرح خواهد شد تا قضاوت کنندگان حاضر در بازیهای المپیک ریو برروی قوانین اشراف کامل داشته باشند.

به همین منظور حافظ مهدوی داور بین المللی تکواندو کشورمان که قرار است در بازیهای المپیک ریو 2016، قضاوت کند با دعوت فدراسیون جهانی برای حضور در این کلاس، فردا (پنجشنبه) راهی شهر مسکو می‌شود.

این دوره از کلاس‌های هماهنگی داوران از جمعه (11 تیرماه) به مدت 4 روز برگزار می‌گردد.مهدوی، سه شنبه (15 تیرماه) به ایران بازخواهد گشت.

یک دوره اردوی هماهنگی داوران و مربیان ریو چندی پیش در کره‌جنوبی برگزار شد اما با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، در این دوره که آخرین اردوی هماهنگی برای بازیهای المپیک ریو به شمار می‌رود، تنها داوران المپیکی حضور خواهند داشت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان توسط فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و کیمیا علیزاده، 4 سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2016 ریو را کسب کرده است.

نظر شما