محمد طلایی در گفتگو با برنا:

کشتی آزاد دیگر به ستاره‌ها وابسته نیست/ یزدانی یک وزنه برای کشتی آزاد است

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۲۴۳۴۰
کشتی آزاد دیگر به ستاره‌ها وابسته نیست/ یزدانی یک وزنه برای کشتی آزاد است
پیشکسوت کشتی آزاد گفت: در آستانه شروع رقابت‌های المپیک ریو حمایت همه‌جانبه از کشتی‌گیران باعت سربلندی تیم و کشور خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، محمد طلایی پیشکسوت کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص عملکرد شاگردان خادم در جام جهانی و همچنین نظر شورای فنی درباره پرویز هادی و کمیل قاسمی صحبت کرد.

ملی‌پوش سابق کشتی آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، با اشاره به تشکیل شورای فنی برای انتخاب وزن 120 کیلوگرم جهت اعزام به المپیک ریو اظهار داشت: برای انتخاب یک کشتی‌گیر در یک وزن انتخاب و سلایق فراوانی وجود دارد ولی چیزی که در این بین حائز اهمیت است نظر رسول خادم به عنوان سرمربی تیم و همچنین شورای فنی است که باید نظر قطعی را در این خصوص بدهند.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملاک‌های زیادی برای خودش دارد و نمی‌توان خرده‌ای به کار او گرفت. اینکه شورای فنی و سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته‌اند یک رقابت درون اردویی بین پرویز هادی و کمیل قاسمی بگذارند، قطعا یک فکر پشت این قضیه بوده است و می‌خواهند بهترین گزینه را برای حضور در المپیک ریو انتخاب کنند.

طلایی همچنین درخصوص عملکرد ملی‌پوشان در جام جهانی که در آمریکا برگزار شد، خاطرنشان ساخت: کشتی آزاد برای پنجمین بار متوالی عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد. شاید بتوان برای یک و یا دو بار از این قهرمانی‌ها شانسی را برای ایران قائل شد ولی وقتی پنج بار این قهرمانی‌ها تداوم داشته نشان از عملکرد موفق کشتی آزاد می‌دهد.

وی افزود: تیم ملی کشتی آزاد دیگر به ستاره‌ها وابسته نیست و شاهد بوده‌ایم که در تمامی رقابت‌ها نفراتی که به تیم ملی دعوت شده‌اند نمایش قابل قبولی را از خود نشان داده‌اند. این موفقیت‌ها در رده‌های نوجوانان و جوانان نیز ادامه داشته است و توانسته‌ایم پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم بزرگسالان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در پاسخ به این سوال که آزادکاران چه نتیجه‌ای را در ریو رقم می‌زنند، گفت: با توجه به شرایط خوبی که ملی‌پوشان دارند و قهرمانی که در جام جهانی به دست آوردند این نوید را به ما می‌دهند که شاهد موفقیت آنها در المپیک نیز باشیم. این پتانسیل در کادر فنی و در ملی‌پوشان ما وجود دارد که یکی از بهترین نتایج خود را در ریو کسب کنیم.

طلایی درباره وضعیت رضا یزدانی نیز اظهار داشت: یزدانی یک وزنه برای کشتی آزاد است و با رفع مصدومیت مختصری که دارد امیدواریم که بار دیگر شاهد درخشش این کشتی‌گیر پرتلاش در ریو باشیم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در آستانه شروع رقابت‌های المپیک ریو حمایت همه‌جانبه از کشتی‌گیران باعت سربلندی تیم و کشور خواهد شد.

نظر شما