آغاز مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶؛

لهستان- پرتغال؛ لواندوفسکی با جام وداع می‌کند یا رونالدو!

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۰:۲۴
کد خبر: ۴۲۴۵۰۷
لهستان- پرتغال؛ لواندوفسکی با جام وداع می‌کند یا رونالدو!
در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ های اروپا در اولین بازی دو تیم پرتغال و لهستان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار‌های یک چهارم نهایی یورو2016 پنجشنبه با دیدارهای لهستان و پرتغال در ساعت 23:30 دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود که این دو تیم برای بقا به مصاف هم خواهند رفت.

پرتغال:

تیم ملی پرتغال در بازی‌های یورو 2016 نتوانست آنگونه که انتظار می‌رفت ظاهر شود و با تساوی 3 بر 3 مقابل مجارستان توانست به سختی به دور دوم راه پیدا کند، هرچند این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جام یورو 2016 بود.

تیم ملی فوتبال پرتغال در گروه F این دوره از رقابت‌های یورو 2016 با تیم‌های مجارستان، ایسلند و اتریش هم گروه بود که به خاطر عملکرد ضعیفی که از خود در این رقابت‌ها نشان داد تنها توانست سه امتیاز کسب کند.

کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه رئال مادرید اسپانیا در این دوره از مسابقات نتوانست انتظارات را برآورده کند و با عملکرد ضعیف این بازیکن در نخستین دیدار پرتغال در بازی‌های یورو 2016 بسیاری از رسانه‌های این کشور به انتقاد از این بازیکن پرداختند اما در بازی آخر تیم ملی پرتغال، توانست دو گل تاثیرگذار برای تیمش به ثمر برساند تا از حذف تیم ملی پرتغال در این دوره رقابت‌ها جلوگیری کند.

رونالدو با 128 بازی رکوردار بیشترین بازی در تیم ملی پرتغال و 55 گل زده بهترین گلزن این تیم است. با توجه به اینکه بسیاری از منتقدان و کارشناسان معتقدند کیفیت بازی رونالدو در باشگاه رئال مادرید نسبت به تیم ملی بسیار متفاوت است اما باید این امر را در نظر بگیریم که بسیاری از بازیکنانی که در تیم ملی پرتغال وظیفه راه‌اندازی رونالدو را دارند از کیفیت لازم برخوردار نیستند ولی رونالدو می‌تواند در دیدار تیمش در مقابل لهستان همانند بازی گذشته تاثیرگذار باشد.

تیم ملی پرتغال که در رنکینگ پنجم فیفا قرار دارد، به عنوان یکی از دوست داشتنی‌ترین تیم‌های اروپایی است که هر هوادار فوتبال بی‌رغبت نیست یک پای فینال اروپا تیم پرتغال قرار گیرد. باید دید شاگردان فرناندو سانتوس  با ستارگانی همچون کریستیانو رونالدو و نانی در ادامه بازی‌ها چه می‌کند.

لهستان:

کشور لهستان دارای ورزشگاه‌های مدرن است. این تیم در رنکینگ 54 فیفا قرار دارد و در بازی‌های یورو 2016 در گروه خود توانست با شکست ایرلند به عنوان تیم دوم بعد از آلمان به مرحله بعدی صعود کند و در پنجشنه با تیم ملی پرتغال رقابت سختی خواهد داشت.

تیم ملی لهستان به عنوان شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات در گروه C با تیم‌های آلمان، ایرلند شمالی و اوکراین هم گروه بود که توانست با بازی‌های خوب و روان با سرمربی آدام ناوالکا انجام داد که جز شگفتی‌های این دوره از رقابت‌های یورو را به خود اختصاص داد.

آدام ناوالکا یک از مربیان منسجم و با نظمی است که با استفاده از تاکتیک‌های مورد نظر روحیه تیم را افزایش میدهد و سبب موفقیت تیم مورد نظر می‌شود.

تیم لهستان در مرحله مقدماتی بازی‌های یورو 2016 توانست با 33 گل بهترین خط حمله را به خود اختصاص دهد و بسیاری از پیشکسوتان و کارشناسان ورزشی کشور لهستان به قهرمانی این تیم خوشبین هستند و در بسیاری از مصاحبه‌های خود لهستان را مدعی قهرمانی یورو 2016 می‌دانند.

باید دید کریستینا رونالدو در بازی روز پنجشنبه می‌تواند با بازی تاثیرگذار خود تیم ملی پرتغال را به مرحله بعد ببرد، یا آدام ناوالکا با برنامه‌ریزی،  تاکتیک مناسب، حضور روبرت لواندوفسکی به عنوان کاپیتان و روحیه تیمی لهستان را به مرحله بعد می‌برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز