رقابت‌های شنای انتخابی المپیک- مجارستان؛

شناگران ایران تا پایان روز دوم ناکام ماندند

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۵:۴۵
کد خبر: ۴۲۵۱۶۴
شناگران ایران تا پایان روز دوم ناکام ماندند
در مسابقات ماده ۱۰۰متر آزاد آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی به ترتیب با رکورد ۵۲٫۵۸ و ۵۲٫۷۵ به سکوی پایان رسیدند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، ملی‌پوشان شنای ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و کسب حدنصاب‌های مورد نیاز، در مسابقات ملی مجارستان شرکت کردند. این رقابت‌ها که از  ۲۹ ژوئن تا دوم جولای ۲۰۱۶ ( ۹ تا ۱۲ تیر ۱۳۹۵) به میزبانی شهر بوداپست برگزار می‌شود برای شناگران ایران حکم آخرین ایستگاه کسب سهمیه المپیک را دارد.

جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد زیر نظر عباسعلی کشتکار و خشایار حضرتی در این رقابت‌ها حضور دارند. ملی پوشان در مجموع این چهار روز ۱۷ بار مسابقه می‌دهند که  هر شناگر در یک یا دو ماده تخصصی شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارد.

روز نخست این رقابت‌ها هم با حضور هر پنج شناگر ایران برگزار شد.  شناگران ایران در ماده‌های ۲۰۰متر آزاد، ۱۰۰متر پروانه، ۱۰۰متر قورباغه و ۵۰متر کرال پشت با حضور نمایندگان ایران برگزار ‌شد.

در صبح نخستین روز این رقابت ها جمال چاوشی فر ، مهدی انصاری و آریا نسیمی شاد موفق شدند با نمایشی خوب جواز حضور در مرحبه نیمه نهایی را کسب کنند. مهدی انصاری ۱۰۰ پروانه را در دور مقدماتی ۵۶ ثانیه ۲۶ صدم ثانیه شنا کرد. آریا نسیمی شاد نیز در ۱۰۰ متر قوباغه ۱ دقیقه و چهار ثانیه و ۲۴ صدم ثانیه را ثبت کرد. همچنین جمال چاوشی فر نیز در ۵۰ متر کرال پشت زمان ۲۶ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه را ثبت کرد و به نیمه نهایی راه یافت.

در نیمه نهایی چاوشی فر و نسیمی شاد به فینال راه یافتند. نسیمی شاد علاوه بر صعود به فینال رکورد رده سنی ١۵-١٧ سال ایران را هم بار دیگر بهبود بخشید. چاوشی فر در فینال ماده ۵٠متر  در پایان زمان ٢٧.٢٣ برای نماینده ایران ثبت شد.

در روز دوم این رقابت‌ها در برنامه مسابقات و جا به جایی دو ماده ۵۰ و ۱۰۰متر آزاد، شناگران ایران در مرحله مقدماتی ماده‌ ۱۰۰متر آزاد مسابقه دادند.

در مسابقات ماده ۱۰۰متر آزاد آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی به ترتیب با رکورد ۵۲٫۵۸ و ۵۲٫۷۵ به سکوی پایان رسیدند.

عصر دیروز و در فینال ماده ۱۰۰متر قورباغه هم آریا نسیمی شاد با ثبت زمان یک دقیقه و چهار ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه به کار خود پایان دادند.

در ادامه مسابقات شنای انتخابی سهیمه المپیک، امروز(جمعه) هر پنج شناگر ایران در ماده‌های ۱۰۰متر کرال پشت، ۵۰متر قورباغه و ۵۰ متر آزاد به آب می‌زنند.

به این ترتیب و تا پایان روز دوم از مسابقات شنای انتخابی المپیک که در مجارستان در حال پیگیری است نمایندگان کشورمان موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 ریو نشده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز