یورو ۲۰۱۶؛

ولز- بلژیک؛ نبرد اژدها با شیاطین سرخ

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۱:۳۶
کد خبر: ۴۲۵۲۳۵
ولز- بلژیک؛ نبرد اژدها با شیاطین سرخ
در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 دو تیم ولز و بلژیک به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، امشب در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های یورو 2016 فرانسه، دو تیم ولز و بلژیک با لقب اژدها و شیاطین سرخ به مصاف هم خواهند رفت و هر کدام از تیم‌ها برای صعود به مرحله بعد می‌جنگند.

ولز:

تیم ملی ولز تنها در سال 1958 توانست تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و در سال 2016 جواز حضور در جام ملت‌های فرانسه را بدست آورد.

تیم ملی ولز که به اژدها معروف است توانست در رده بندی فیفا رتبه 17 جهان را کسب کند این تیم با سرمربی کریس کوملن به بازی‌های یورو 2016 راه پیدا کرد.

کریس کوملن 46 ساله در دوران بازی یک هافبک میانی بود و توانست در این دوره از بازی‌ها یک تیم یک دست و منسجمی را به مسابقات راهی کند.

کریس کولمن با حضور گرت بیل و آرون رمزی که با بازی تاثیر گذار خود توانست تیم ملی ولز را تا مرحله یک چهارم نهایی پیش ببرد، تیمی که در آخرین حضورش در تورنمت رقابت‌ها به سال 1958 بر می‌گردد که صعود این تیم به مرحله بعد یکی از اتفاقات مهم این تیم است.

تیم ملی فوتبال ولز در بازی‌های مقدماتی یورو 2016 با دریافت چهار گل از خط دفاعی مناسبی برخوردار است و این تیم با شعار "باهم،  قوی‌تر" پا به مسابقات گذاشت و با استفاده از ویژگی‌های فردی و گروهی خود توانست تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

تیم ملی ولز با ستاره رئال مادرید گرت بیل که با ویژگی‌های فردیش توانست تاثیرگذار ترین بازیکن تیمش باشد وی با توانایی خود توانست از 11گل تیم ملی ولز در بازی‌‎های مقدماتی 7 گل را به ثمر برساند.

آرون رمزی دیگر ستاره تیم ملی ولز در بازی‌های یورو 2016 توانست در کنار گرت بیل نمایش خوبی در این دوره از مسابقات به نمایش بگذارد. و با 33 بازی تیم ملی و 9 گل زده به عنوان بازیکن تاثیرگذار تیم ملی ولز به مرحله یک چهارم نهایی پیش برود.

تیم ولز با سه مدافع میانی، دو هافبک دفاعی و دو بازیکن شماره 10 آرون رمزی، گرت بیل و هال راسو کانو مهاجم علاوه بر گلزنی وظیفه پر رنگ در پیش روی تیم به جلو را نیز بر عهده داشت.

بلژیک:

تیم ملی فوتبال بلژیک در سال 2015 برای نخستین بار موفق به کسب مقام یک رده بندی جهانی فیفا شد و بازی‌های این تیم همیشه از جذابیت لازم برخوردار است.

انتظارات از تیم ملی بلژیک در مسابقات یورو 2016 بسیار زیاد است اما این تیم به دلیل شکست در نخستین دیدار خود  در برابر ایتالیا نتوانست انتظارات را برآورده کند اما در مرحله یک هشتم موفق به شکست سنگین 4 بر صفر شد و به مرحله بعد صعود کند تا بتواند به انتظارات پاسخ مثبت دهد.

ستاره تیم ملی بلژیک با ستاره کوین ده بروین توانست با 36 بازی 11 گل را به ثمر رساند و از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی بلژیک در رقابت‌های یورو 2016 بود.

باید دید امشب اژدها و شیاطین سرخ چه نتیجه‌ای را به ارمغان می‌گذارند این دو تیم تاکنون دو بار مقابل هم رفتند که شیاطین سرخ با 5 پیروزی و اژدها با 4 پیروزی به بازی‌های خود خاتمه داده است.

برنده این بازی در مرحله بعد به مصاف پرتغال خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز