ولاسکو: ایتالیا شایسته پیروزی بود/ امیدوارم در المپیک به ایران نخوریم!

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۲۰:۱۱:۲۵
کد خبر: ۴۲۵۲۵۸
ولاسکو: ایتالیا شایسته پیروزی بود/ امیدوارم در المپیک به ایران نخوریم!
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین با تمجید از بازی خوب ایتالیا مقابل شاگردانش تاکید کرد امیدوار است تیمش در المپیک به ایران نخورد

به گزارش خبرگزاری برنا، لوسیانو دسکسو، کاپیتان تیم ملی والیبال آرژانتین در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل ایتالیا که دقایقی پیش در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد، گفت: به تیم ایتالیا تبریک می گویم. آنها بازی بسیار خوبی انجام دادند و ما امیدواریم در بازی بعد بهتر باشیم

امانوئل بیارلی، کاپیتان ایتالیا هم در ادامه گفت: بازی سختی بود و با به امتیاز این بازی نیازی داشتیم. در ست های اول و دوم خوب بازی کردیم اما در ست سوم حریف از ما بهتر بود.

خولیو ولاسکو، سرمربی آرژانتین هم در این نشست گفت: ایتالیا از ما بهتر بود. سرویس های این تیم ما را به دردسر انداخت. لحظاتی از بازی توانستیم حریف را به دردسر بیاندازیم. تفاوت دو تیم در ارتفاع دو تیم می دانم. از تماشاگران ایرانی هم تشکر می کنم و امیدوارم در بازی فردا با حمایت آنها پیروز شویم.  

سرمربی تیم ملی آرژانتین در پاسخ به این پرسش که حضور تماشاگران ایرانی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ توضیح داد: وقتی به اینجا آمدم خاطرات زیادی برای من زنده شد. همسرم هرگز در لیگ جهانی همراه من نمی آمد و این برای نخستین بار است که همراه من است تا زنده شدن این خاطرات را با هم شریک شویم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر به چند سال پیش برگردید بازهم ایران را ترک می‌کنید؟ گفت: دلیل اصلی ترک ایران این بود که کشورم از من خواست به آنجا برگردم و گرنه هرگز ایران را ترک نمی کردم. در این موقعیت وظیفه من بازگشت به آرژانتین بود و افتخار می کنم به کشورم بازگشتم. ضعف یا قدرت آرژانتین دلیل نمی شود که سرمربیگری این تیم را قبول نکنم. من باید در خدمت تیمم باشم.

ولاسکو درباره تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: روند تیم ملی ایران بسیار خوب است. حتی تیم بانوان ایران هم پیشرفت خوبی داشته است. بسیار خوشحالم که ایران به المپیک رفته و دو برابر از حضور لوزانو و سیچلو در تیم ایران حضور دارند. امیدوارم در بازی نخست المپیک به ایران نخوریم.

بلنجینی سرمربی ایتالیا هم در این نشست گفت: بازی دشواری بود. آرژانتین هم خوب بازی کرد. ما در ست های اول و دوم خوب بازی کردیم. ست سوم آرژانتین بازی بهتری به نمایش گذاشت.

وی اضافه کرد: بازی را باید به دونیمه تقسیم کنیم. نیمه اول ست‌های اول و دوم بود که ما بازی خوبی ارائه دادیم و نیمه دوم ست های سوم و چهارم بود که آرژانتین تمرکز ما را به هم زد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز