همیشه به بهترین نتیجه فکر می‌کنم

فضلی: از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارم

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۷:۰۲
کد خبر: ۴۲۵۵۴۹
فضلی: از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارم
وزنه بردار تیم ملی ایران گفت: استارت لیست فقط کاغذ است همه چیز روی تخته مشخص می‌شود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، امیرحسین فضلی وزنه‌بردار دسته به اضافه 105 کیلوگرم تیم ملی جوانان که در امروز(شنبه 12تیر) در آخرین روز مسابقات قهرمانی جهان در تفلیس، در خصوص تمرینات روزهای گذشته خود اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را در تفلیس پشت سر گذاشتم. طبق برنامه‌ریزی مربیان تیم ملی تمرینات را تا روز گذشته انجام دادم. از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارم. امیدوارم در روز آخر با امتیازاتی را که بدست می‌آورم بتوانیم قهرمان جهان شویم. همانطور که مشخص بود در 3 وزن آخر امیدهای زیادی برای کسب مدال‌های خوش رنگ و با ارزشی داشتیم.

فضلی در خصوص حریفان خود در دسته فوق سنگین گفت: حریفان در هر دوره از مسابقات تغییر می‌کنند ولی حریفانی ارمنستان، مصری و روسی در دسته به اضافه 105 حضور دارند و همیشه به بهترین نتیجه فکر می کنم تا زحمات خودم و مربیان به هدر نرود و هر طور که شده به مدال برسم.

 دارنده مدال برنز نوجوانان 2013 جهان در تاشکند ازبکستان در خصوص استارت لیست اولیه این مسابقات تاکید کرد: استارت لیست فقط کاغذ است همه چیز روی تخته مشخص می شود ولی سعی دارم هر چه دارم بگذارم .برای گرفتن مدال طلا، در تمرین به رکوردهای خوبی نیز  دست یافته ام.

 دارنده مدال طلای قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2013 در دوحه قطر، در پایان خاطرنشان کرد: از مربیان شهرساری سعید سلامت، سجاد انوشیروانی سرمربی جوانان، کادر فنی تیم ملی فراز رامهرمزی و وحید ربیعی و به ویژه علی مرادی رییس فدراسیون نیز که زحمت وتلاش کردند تا شرایط مهیا شود به مسابقات جهانی بیایم تشکر می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز